تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821042039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت سد سازی در کشور تکمیل است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ظرفیت سد سازی در کشور تکمیل است


علیرضا دایمی معاون برنامه ریزی واموراقتصادی وزیر نیرو ظرفیت کشور را برای احداث سازه سد تکمیل اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون برنامه ریزی واموراقتصادی وزیرنیرو گفت: امکان سد سازی فقط در بخشهای کوچکی از سواحل جنوبی ومناطقی که آب از دسترس خارج می شود؛ وجود دارد و ظرفیت کشور برای احداث این سازه ها تکمیل است.  

علیرضا دایمی افزود: برداشت از رودخانه ها تا 60 درصد حجم آنها امکان پذیراست و 40 درصد بقیه باید در محیط زیست رها شود و  بر اساس این فرمول هم اکنون ظرفیت سد سازی محدود به مناطق کوچکی از کشور وجود دارد.

او ساخت سد را درمناطقی که بروز سیل، خسارت مالی به همراه دارد، امکان پذیر دانست و تصریح کرد: در دو هزار کیلومتر از جنوب، شمال، شرق و غرب کشور باید براساس توافقنامه های بین المللی و رعایت شرایطی زیست محیطی سد ساخته شود تا مانع از ورود آب قابل شرب به خلیج فارس و دریای عمان شویم.

معاون وزیر نیرو گفت: حذف حقابه محیط زیست هدف وزارت نیرو نیست اما رعایت موضوعاتی که برای محیط زیست خطرساز است باید مد نظر باشد.

دایمی با اشاره به اینکه هنوز در برخی شهرها فاضلاب به آبهای سطحی وارد و سبب بروز آلودگی های زیست محیط می شود، افزود: فقط 40 درصد کشور زیرپوشش خدمات تصفیه خانه های فاضلاب قرار دارد.


 


سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن