تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح پاک‌سازي زباله‌هاي حاشيه رودخانه ارس انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۹ق.ظ)
به مناسبت روز جهاني رودخانه‌ها؛ طرح پاک‌سازي زباله‌هاي حاشيه رودخانه ارس انجام شد موج - انجمن حيات سبز مرند با همکاري اداره حفاظت محيط زيست شهرستان جلفا، به مناسبت روز جهاني رودخانه‌ها، حاشيه رودخانه ارس را پاک‌سازي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اعضاي تشکل زيست محيطي حيات سبز مرند برنامه پاک‌سازي حاشيه رودخانه ارس و منطقه ارسي جلفا با هدف ترويج فرهنگ تفکيک زباله را با همکاري اداره حفاظت محيط زيست شهرستان جلفا آغاز کرد.
ناصر منوچهري، رئيس هيات مديره انجمن حيات سبز مرند، گفت: برنامه پاک‌سازي حاشيه رودخانه ارس به مناسبت دهم مهر روز جهاني رودخانه‌ها برگزار شد که در اين برنامه انجمن حيات سبز مرند با بيش از 25 نفر از اعضاي خود و با همکاري تعدادي از نيروهاي اداره حفاظت محيط زيست شهرستان جلفا برگزار نمود.
رئيس هيات مديره انجمن حيات سبز مرند تصريح کرد: در اجراي اين طرح اداره حفاظت محيط زيست شهرستان جلفا با تأمين دو دستگاه خودرو در انتقال زباله‌هاي جمع آوري شده تفکيکي به محل زباله گاه اصلي شهرستان همکاري‌هاي لازم را به عمل آوردند.
منوچهري گفت: هدف از اين برنامه فرهنگ‌سازي در خصوص مديريت پسماند و ترويج و آموزش تفکيک زباله از مبدا هست که اميدواريم در آينده شاهد سرزميني پاک و عاري از هرگونه آلودگي و تخريب محيط زيست باشيم.
وي افزود: بنا به گفته اسماعيلي، رئيس حفاظت محيط زيست شهرستان جلفا، برنامه تفکيک زباله از مبدا در کارگروه مديريت پسماند شهرستان به تصويب رسيده، اما؛ اجرايي نشده بود که اجراي اين برنامه در حقيقت نقطه آغاز و اجرايي شدن طرح تفکيک از مبدا زباله در اين شهرستان خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن