تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814708986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ايستاده بر موج» در شبکه افق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۳ق.ظ)
امشب؛ «ايستاده بر موج» در شبکه افق موج- مستند «ايستاده بر موج» با موضوع دفاع ابتکاري رزمندگان اسلام در دوران جنگ در مقابل ناوهاي جنگي غربي از شبکه افق پخش مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در بحبوحه جنگ تحميلي و زماني که همه قدرت‌هاي بين المللي پشت سر صدام ايستادند تا نظام نوپاي جمهوري اسلامي ايران را از پا درآورند، دولتمردان آمريکايي تصميم گرفتند به طور مستقيم وارد عمل شوند و درگيري رو در رو با رزمندگان اسلام را شروع کنند.
در آن زمان نيروهاي ايراني از سلاح‌هاي پيشرفته اي در مقابله با ناوهاي جنگي آمريکايي برخوردار نبودند به همين دليل تصميم گرفتند بر خلاف نبردهاي کلاسيک، تهاجم به کشتي‌هاي بزرگ جنگي آمريکا را با استفاده از قايق‌هاي کوچک و تندرو انجام دهند.
«ايستاده بر موج» مستندي است که ابتدا به روايت تجديد ديدار رزمندگان عمليات مقابله به مثل در مرکز فرماندهي منطقه دوم نيروي دريايي مي‌پردازد و سپس از زبان آن‌ها، خاطراتي از دوران جنگ نقل مي‌شود.
همچنين تصاويري مستند از درگيري ميان رزمندگان اسلام در خليج فارس با نيروهاي مهاجم به نمايش در مي‌آيد؛ علاوه بر اين با سردار علي فوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران نيز مصاحبه شده است.
اين مستند کاري است از مهدي مطهر به عنوان تهيه کننده که مصطفي آتش مرد کارگرداني آن را بر عهده داشته است.
«ايستاده بر موج» براي پخش از شبکه افق در ساعت 21 روز سه شنبه 14 مهر در نظر گرفته شده و تکرار آن هم در ساعت‌هاي 9.30 و 15.30 روز بعد پخش خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن