تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812820588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي 5 سال بايد در حوزه طراحي و توليد انواع پرنده‌ها صاحب ‌يک برند جهاني باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۳ق.ظ)
سردار دهقان در جمع مديران سازمان صنايع هوايي: طي 5 سال بايد در حوزه طراحي و توليد انواع پرنده‌ها صاحب ‌يک برند جهاني باشيم موج-وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: با‌يد با يک راهبرد قاطع، روشن و جهت‌دهنده با‌ بازه ‌زماني 5 ساله به‌ نقطه‌اي برسيم که در حوزه طراحي و توليد انواع پرنده‌ها صاحب ‌يک برند جهاني باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ سردار حسين دهقان وزير دفاع در جمع مديران سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع با بيان اينکه در صنايع ‌هوا‌‌ ـ فضا‌ئي‌ در يک وضعيت خاص، روبه پيشرفت، توان انساني مناسب ‌و دانش عالي و اميدوار‌کننده قرار داريم، افزود: ‌در اين حوزه بحمدالله زيرساخت‌هاي ارزشمندي در سطح وزارت دفاع مهياست ولي در عين حال ‌در بيرون مجموعه با ‌شبکه‌هاي همکار ارتباط و تعامل بسيار مناسبي برقرار کرده‌ايم.
وي با تاکيد بر ‌باور ‌توانمندي‌ها و قابليت‌هاي بومي اظهار داشت: بايد بپذيريم که امکانات ‌در مقايسه با 30 سال پيش بسيار پيشرفت کرده لذا باور‌مند بودن به ‌اين توانمندي يک عملي است که مي‌تواند ‌مسير مطمئني را پيش پاي مسئولان صنعت دفاعي کشور بگذارد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ‌با بيان اينکه‌ فعاليت، توليد ‌و طراحي تجهيزات دفاعي و نظا‌مي در وزارت دفاع صبغه الهي دارد، تصريح کرد: در حال حاضر ‌در موضع تکليف هستيم و انجام عمل صالحي که پاسخ به اولويت مورد نياز انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد در دستور کار قرار دارد.
دهقان با بيان اينکه تمام مشکلات را با نصرت الهي مي‌توانيم پشت سر بگذاريم، اضافه کرد: ‌در دوران دفاع مقدس نصرت الهي به عينه قابل لمس بود و در شب‌هاي عمليات که دشمن در منطقه تسلط داشت و ماه در آسمان بود‌، خدواند با ‌ابر‌ و باران‌ زمينه را براي حمله رزمندگان اسلام مساعد و تسهيل مي‌کرد و اين کمک خداوند‌ در حرکتي که رنگ الهي داشته باشد هميشه وجود دارد.
وي با بيان اينکه ولايت فقيه به اعمال مسوولان ‌مشروعيت مي‌بخشد، ادامه داد: ‌اين توفيق را در وزارت دفاع داريم که در رأس نظام اسلامي و فرماندهي ما مقام معظم رهبري قرار دارد و افتخار ماست و تلاش مي‌کنيم مطالبات‌ و تدابير معظم له را به بهترين نحو انجام دهيم.
دهقان با تاکيد بر تقويت ‌روحيه اخوت و برادري ‌در سطح ‌سازمان‌هاي زيرمجموعه وزارت دفاع گفت: با تقويت ‌روحيه اخوت و برادري ‌توان سازمان ‌براي انجام مسووليت‌هاي ‌سنگين‌تر دوچندان مي‌شود ‌و به ميزاني که اين روحيه تقويت شود يقيناً مي‌توانيم انتظار موفقيت بيشتري داشته باشيم.
وي با تاکيد بر بهره‌گيري از ظرفيت و توان ‌مجموعه نيروهاي مسلح در بعد انساني، سازماني، صنعتي و فناورانه ‌تاکيد کرد: ظرفيت و توان ‌مجموعه نيروهاي مسلح ‌‌کمک مي‌کند تا بتوانيم ضمن ارتقاي وضعيت، انتظارات نيروهاي مسلح را به بهترين نحو ممکن پاسخ دهيم.
‌وزير دفاع در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه صنعت دفاعي ‌زماني يک مجموعه تعميراتي بود‌ و کمتر به بحث توليد و طراحي توجه مي‌کرد، ادامه داد: ‌بعد از مقطعي که با تحريم دشمنان مواجه شديم در مرحله تعميرات به سمت قطعه‌سازي ‌گلوگاهي رفتيم ‌که از سوي کشورهاي صاحب فناوري ‌پشتيباني نمي‌شديم و در طول زمان با همت و پشتکار جوانان برومند به جايي رسيديم که ‌توانستيم طراحي‌ و توليد تجهيزات تحريمي را انجام دهيم امروز بحمدالله به يک توانمندي فوق العاده‌اي دست يافته‌ايم.
‌‌وي با بيان اينکه امروز ‌در يک شرايط جديد در سطح ملي قرار داريم، ادامه داد: بعد از اعمال تحريم‌هاي ناجوانمردانه دشمنان اوايل سعي کرديم تحريم‌ها را تبديل به فرصت و نياز خودمان را تأمين کنيم اما ‌در فضاي امروز کشور ‌نبايد توانمندي داخلي فراموش شود لذا ‌براي اينکه فاصله‌ها ‌سريعاً جبران شود ‌با‌ يک راهبرد قاطع، روشن و جهت‌دهنده با‌ بازه ‌زماني 5 ساله بايد به‌ نقطه‌اي برسيم که در حوزه طراحي و توليد انواع پرنده‌ها صاحب ‌يک برند جهاني باشيم.
‌سردار دهقان‌ با تاکيد بر ‌پشتيباني از انواع بالگرد‌ها از نوع ‌هجومي گفت: وزارت دفاع در حال حاضر قادر است ‌پرنده‌هاي هدايت‌پذير را بسازد‌.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن