تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813089744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست رهبر نظاميان چچن از پوتين براي اعزام نيرو به سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۵ق.ظ)
درخواست رهبر نظاميان چچن از پوتين براي اعزام نيرو به سوريه موج - رمضان قديروف، مرد قدرتمند چچن از کرملين اجازه خواست تا نيروهاي خود را براي مبارزه با داعش به سوريه اعزام کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، رمضان قديروف در راديو روسيه با مطرح کردن اين درخواست از کرملين، گفت: «من تقاضا دارم تا مقامات روسيه به من اجازه دهند تا نيروهاي نظامي خود را براي عمليات ويژه به سوريه اعزام کنم.»
وي همچنين افزود:«در سال 1999 هنگامي که چچن توسط گروه هاي تروريستي اشغال شد، ما قسم خورديم که در هر جا ممکن باشد با آنها بجنگيم.» قديروف در ادامه به مبارزه شبه نظاميان مشابه در طول جنگ جهاني دوم با نيروهاي روسي نيز اشاره کرد.
رهبر نيروهاي چچني در پايان گفت: «ما از پس نيروهاي تروريستي برخواهيم آمد و مي توانيم آنها را نابود کنيم.»
در همين حال مقامات روسيه اعلام کردند عمليات در سوريه تنها شامل حملات هوايي عليه اهداف محدودي است و استقرار نيروي زميني را در بر نمي گيرد.
گفتني است قديروف روز جمعه از دستگيري سه فرد مظنون به شبه نظاميان داعش در چچن خبر داده و گفته بود دستور پوتين براي اعزام مبارزان چچني به سوريه، باعث مسرت ما خواهد شد. در خواست قديروف در شرايطي مطرح مي شود که تاکنون 2 هزار تبعه روسي از مناطق بي ثبات قفقاز شمالي به داعش پيوسته اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن