تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815536559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كيفيت جشنواره‌هاي تئاتر دنيا فرقي با جشنواره همدان ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كيفيت جشنواره‌هاي تئاتر دنيا فرقي با جشنواره همدان ندارد
يكي از مهم‌ترين مؤلفه‌هاي بيست و دومين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان بخش بين‌الملل اين دوره است كه با حضور بيش از 10 گروه تئاتري از كشورهاي مختلف يكي از پررونق‌ترين جشنواره‌هاي بين المللي را رقم زده است.
نویسنده : سپيده آماده 


يكي از مهم‌ترين مؤلفه‌هاي بيست و دومين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان بخش بين‌الملل اين دوره است كه با حضور بيش از 10 گروه تئاتري از كشورهاي مختلف يكي از پررونق‌ترين جشنواره‌هاي بين المللي را رقم زده است. به همين بهانه گفت‌وگويي با كارگردانان، اساتيد و هنرمندان حاضر در بخش بين‌المللي بيست و دومين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان داشته‌ايم تا از اين تجربه حضور بپرسيم.
پروفسور كريستل هافمن، استاد دپارتمان تئاتر دانشگاه اوسن بروك آلمان در گفت‌وگوي «جوان» در خصوص حضورش در اين دوره از جشنواره مي‌گويد: براي پنجمين بار است كه در جشنواره تئاتر كودك و نوجوان شركت كرده‌ام و ورك‌شاپ من در اين دوره از جشنواره درباره چگونگي توليد تئاتر در حوزه كودك و نوجوان است.
پس از پايان جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان به شهر تهران سفر مي‌كنم و قرار است كارگاهي هم در خصوص تئاتر در اين شهر برگزار كنم.
هافمن ادامه داد: تئاتر در كشور ايران هنري است كه بسياري با عشق و علاقه آن را دنبال مي‌كنند. اين مسئله را مي‌توان در حضور گروه‌هاي متعدد در جشنواره‌هاي تئاتري و برگزاري جشنواره‌هاي تئاتري تخصصي در اين كشور ديد. حضور گروه‌هاي تئاتر ايراني هم در كشورهاي ديگر قابل توجه است.
ديتلف كوهلر، استاد آلماني تئاتر كه براي برگزار كارگاه‌هاي تخصصي در اين دوره از جشنواره تئاتر كودك همدان شركت كرده است در گفت‌وگو با «جوان» در خصوص جشنواره تئاتر كودك مي‌گويد: از اينكه در اين جشنواره حضور پيدا كرده‌ام خيلي خوشحالم. جو بسيار خوبي در جشنواره برقرار است. ايراني‌ها هم مردمان بسيار مهمان نوازي هستند.
وي با اشاره به جايگاه جشنواره تئاتر همدان ادامه مي‌دهد: جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان از سطح بالايي از كيفيت برخوردار است و من نمي‌توانم فرقي ميان جشنواره‌هاي تئاتر همدان و ديگر جشنواره‌هاي تئاتر كودك و نوجوان در ساير كشورها بگذارم.
اين استاد آلماني تئاتر در خصوص برگزاري سالانه جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان اظهار مي‌كند: برگزاري جشنواره تئاتر كودك در بسياري از كشورها به صورت چند ساله است و برگزاري سالانه اين جشنواره در همدان بسيار قابل توجه است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن