تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821261648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمدی‌نژاد‌: باید سعی کنیم مثل هادی رفتار کنیم ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حمدی‌نژاد‌: باید سعی کنیم مثل هادی رفتار کنیم
مدافع حال حاضر نفت‌تهران 2 فصل پیش با مرحوم هادی نوروزی در این تیم هم‌بازی بود در این رابطه با او گفت‌وگویی انجام دادیم.

به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد‌ در مورد درگذشت ناگهانی و تلخ هادی نوروزی گفت: دو سال پیش با هادی هم‌تیمی بودیم. او خیلی آرام بود، ما بازیکنان در رختکن خجالت می‌کشیدیم با آن همه سابقه‌ای که داشت پیشش حرفی بزنیم. یک نیم فصل اینجا بود ولی خیلی کمک‌مان کرد. شرمنده‌اش شدیم چون نتوانستیم خوب پذیرایی کنیم و او خیلی زود از تیم ما رفت.

او در مورد مهمترین خصوصیات نوروزی ادامه داد: بعضی اوقات پیش می‌آید بازیکن بعد از مدتی که در یک تیم حضور دارد، احساس راحتی می‌کند و یکسری صحبت‌ها را از روی راحتی و نزدیک بودن انجام می‌دهد اما هادی اصلا چنین آدمی نبود و یک بار هم لفظ بدی به زبان نیاورد و اصلا صدایش درنمی‌آمد و خیلی ساکت و باادب بود. رفتارش با کوچک و بزرگ تیم یکسان بود، حیف شد که به این زودی او را از دست دادیم.
وقتی از این بازیکن سوال شد خاطره‌ای از نوروزی در سر دارد یا خیر پاسخ داد: آنقدر در این چند روز ناراحت بودم و هستم که حضور ذهن ندارم. قطعا خاطره‌ای برجای مانده اما الان چیزی به ذهنم نمی‌رسد.

حمدی‌نژاد‌ که بسیار از درگذشت هم‌تیمی سابقش شوکه شده می‌گوید: یک شوک بسیار بزرگ به همه ما وارد شد، صبح پنجشنبه که بیدار شدم در سایت‌ها خبر درگذشت هادی را دیدم ولی اصلا باور نمی‌کردم و پیش خودم می‌گفتم هادی که سالم بود، چه شد که یکدفعه این اتفاق افتاد؟ ما ندیدیم یک بار او بخواهد چیزی مصرف کند حتی قرص‌های ویتامین ساده. حالا که رفته برایش دعا می‌کنیم و سعی می‌کنیم مثل او رفتار کنیم ولی شاید باورتان نشود از روزی که هادی رفته سعی می‌کنم 50 درصد از کارهایی که می‌کنم به نحواحسن و بهتر از گذشته باشد. خیلی سخت است که نبود هادی را بپذیریم از آن روز به رختکن زمین تمرینمان که می‌رویم، مدام پیش خودمان می‌گوییم هادی فلان جا می‌نشست و اینگونه برخورد می‌کرد، ان‎شاءالله روحش شاد باشد.

وی در پایان در مورد اوضاع نفت افزود: روزی 2 نوبت تمرین می‌کنیم و از روز چهارشنبه استارت کار را زده‌ایم. به جز ملی‌پوشانمان سایر بازیکنان حضور دارند و خیلی خوب تمرین می‌کنند.


16:19  1394/07/11  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن