تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816144830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک پاسارگاد از استادان نمونه دانشگاه هاي کشور تقدير کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۹ب.ظ)
بانک پاسارگاد از استادان نمونه دانشگاه هاي کشور تقدير کرد موج - مراسم تقدير از استادان نمونه دانشگاه‌هاي کشور توسط بانک پاسارگاد در دانشگاه خاتم-وابسته به اين بانک-برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم که در تاريخ 7 مهر 1394 برگزار شد، دکتر فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دکتر صالحي معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي، دکتر رستمي مشاور وزير علوم و دبير اجرايي انتخاب استادان نمونه دانشگاه‌ها، دکتر قاسمي مديرعامل بانک‌پاسارگاد، اعضاي هيات موسس و هيات امناي دانشگاه خاتم، جمعي از استادان برجسته و مطرح دانشگاه‌هاي کشور و دانشگاه خاتم، گروهي از مديران بانک پاسارگاد و دانشجويان حضور داشتند.
در اين مراسم از 12 استاد برجسته دانشگاه‌هاي مطرح کشور با اهداي سهام بانک‌پاسارگاد و همچنين سکه يادبود اين بانک تقدير به عمل آمد.
وزير علوم: دانشگاه خاتم، به يکي از دانشگاه‌هاي مطرح بين‌المللي تبديل خواهد شد
دکتر محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري در مراسم تجليل از استادان نمونه دانشگاه‌ها توسط بانک‌ پاسارگاد گفت: با توجه به برنامه‌ها و اقدامات ارزنده‌اي که انجام شده‌است، دانشگاه‌ خاتم به يکي از دانشگاه‌هاي طراز اول کشور و بين‌المللي تبديل خواهد شد.
وي با اعلام آماري از تعداد موسسات عالي آموزشي و همچنين تعداد دانشجويان در حال تحصيل ادامه داد: در حال حاضر 2800 موسسه عالي آموزشي در کشور وجود دارد که از اين تعداد، 160 دانشگاه دولتي غيرپزشکي وابسته به وزارت علوم فعاليت دارند. همچنين هم اکنون چهار ميليون و 550 هزار دانشجو در دانشگاه‌هاي کشور در حال تحصيل هستند. وي با اشاره به ارتقاي رتبه علمي ايران افزود: رتبه علمي ايران در جهان از 18 به 16 کاهش يافته و تعداد دانشگاه‌هاي ايران در جمع يک درصد دانشگاه‌هاي نمونه و تاثيرگذار جهان از 5 دانشگاه به 13 دانشگاه افزايش يافته است. همچنين 173 نفر از اساتيد ما در زمره استادان دانشگاه‌هاي نمونه دنيا هستند.
وي همچنين بازبيني رشته‌هاي تحصيلي و برنامه‌هاي درسي را در اولويت قلمداد کرده و ادامه داد: بايد به رشته‌هاي جديد و همچنين رشته‌هاي ميان رشته‌اي توجه ويژ‌ه‌اي نشان داد.
رئيس سازمان انرژي اتمي: خاتم، در بين دانشگاه‌ها، دانشگاهي تابناک خواهد شد
دکتر صالحي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان انرژي اتمي نيز در اين مراسم ضمن اشاره به آينده درخشان دانشگاه‌خاتم و تشکر از هيات‌موسس گذشته و جديد اين دانشگاه گفت: دانشگاه خاتم بر اساس نام مبارک حضرت رسول خاتم نامگذاري شده‌است و با وجود اقدامات و برنامه‌هاي پيش‌رو، مي رود که همچون رسول گرامي، در بين دانشگاه‌ها، دانشگاهي تابناک باشد.
وي ادامه داد: با نيت و همت والايي که آقاي دکتر قاسمي و ساير مديران اين دانشگاه دارند، اين دانشگاه آينده درخشاني خواهد داشت؛ چراکه حتي به کوچک‌ترين ريزه‌کاري‌هاي اين دانشگاه نيز توجه شده‌است. در اين دانشگاه هم آموزش استاندارد و هم استاندارد‌هاي آموزش پياده‌سازي شده‌است و اين بدين معنا است که اين دانشگاه در حال الگو سازي است.
وي ادامه داد: کسي که پيشنهاد دهنده ايجاد اين دانشگاه بود، مرحوم دکتر خيّر از همکاران ما در دانشگاه صنعت شريف بود و ما توفيق داشتيم در کنار ايشان باشيم. دکتر قاسمي نيز با اين اقدامات خود در اين دانشگاه، نامي نيک از خود به جاي خواهد گذاشت.
دکتر صالحي در ادامه ضمن اشاره به اهميت تلفيق علم و دين خاطرنشان کرد: دين و علم با هم هستند. اگر از هم جدا شوند هر دو مي سوزند زيرا که دين بدون علم به جهالت مي گرايد.
وي ادامه داد: با سيري در تاريخ فراز و نشيب‌ها ملت‌ها را مي‌بينيد. ملت‌ها يا به خاطر توليد انديشه به اوج رسيدند و يا به واسطه قدرت بازو. قومي که بنده فکر مي‌کنم سعي کرده‌است هر دو را داشته‌باشد، ملت ايران است که توانست هم در عرصه انديشه‌پروري گام‌هاي بلندي بردارد و هم در عرصه قدرت‌نمايي.
وي ادامه داد: امروز علي رغم همه فشارها و محدوديت‌ها ملتي هستيم مقتدر و عزت‌مند. اين توفيقي بود براي بنده که قدرت يک ملت را شاهد باشم که چگونه نمايندگان شما در عرصه بين‌المللي در مقابل قدرت‌هاي نظامي و اقتصادي جهان، توانست با عزت‌مندي و سربلندي از ملت ايران دفاع کند.
وي افزود: اين که ما امروز توانستيم با سربلندي در عرصه بين‌المللي حضور داشته‌باشيم، به اين خاطر است که زنگار از انديشه ناب زدوديم و دين را احيا کرديم. اين ملت در ذات خودش هم قدرت عقل و انديشه و هم قدرت بازو و انسجام دارد. اين نمي بود اگر اين وحدت و همزباني در بين ملت ما وجود نداشت.
مديرعامل بانک‌پاسارگاد: مرکز مطالعات دانشگاه خاتم در حال راه‌اندازي است
دکتر قاسمي مديرعامل بانک‌پاسارگاد، ضمن تبريک به مناسبت اعياد و همچنين ابراز تالم و افسوس براي اتفاق تلخ منا گفت: براي به تصوير کشيدن کاري که در دانشگاه خاتم انجام شده‌است به اين شعر حافظ اشاره مي کنم که مي‌فرمايند:
راهي بزن که آهي با ساز آن توان زد شعري بخوان که با آن رطل گران توان زد
بـر آستان جانان گر سر تـوان نـهادن گلبـانگ سـربلنـدي بـر آسمـان تـوان زد
دانشگاه خاتم مصداق اين شعر است. کاري که در سال‌هاي گذشته با نيت صالح مرد بزرگي آغاز شد و پس از آن خداوند اين توفيق را به ما در بانک پاسارگاد داد تا همراه و همکار و پشتيبان اين دانشگاه باشيم. در نتيجه با خلوص نيت چنين شد که مي‌بينيد و انشاالله آن طور که عزيزان برنامه‌ريزي کردند شاهد خواهيم بود که در سطح بالاترين کيفيت علمي دنيا، نام دانشگاه خاتم مطرح شود. براي نيل به اين مهم، در حال تاسيس مرکزي با عنوان مرکز مطالعات وابسته به دانشگاه خاتم هستيم که کارهاي مقدماتي آن آغاز شده است.
وي ادامه داد: اميدواريم که به زودي شاهد افتتاح ساختمان دوم دانشگاه باشيم که در فاصله کمي از اين ساختمان قرار گرفته‌است. همچنين اميدواريم به زودي بتوانيم ساخت ساختمان پرديس دانشگاه را آغاز کنيم. وي با اشاره به آماري از تعداد دانشجويان و رشته هاي تحصيلي اين دانشگاه ادامه داد: امروز تعداد دانشجويان اين دانشگاه بالغ بر 1450 نفر است. در 30 رشته تحصيلي که دو رشته از اين 30 رشته در سطح کارشناسي و 28 رشته در سطح کارشناسي ارشد هستند. جالب است بدانيد که ما در بانک پاسارگاد ارزيابي‌هايي براي پذيرش و جذب سرمايه انساني داريم. در واقع ما در اين بانک نيروگيري کمتر انجام مي‌دهيم و بيشتر نيرويابي مدنظر است. در اين فرايند فارغ‌التحصيلان دانشگاه خاتم بسيار موفق‌تر از دانشگاه‌هاي معتبر کشور، امکان پذيرش در مجموعه گروه مالي پاسارگاد را پيدا کردند. اين هم بدون هيچ تبعيضي محقق شده‌است. گروه جذب در بانک‌پاسارگاد تنها بر اساس صلاحيت و شايستگي عمل مي‌کند؛ چرا که اعتقاد داريم سرمايه انساني، مهم‌ترين سرمايه بانک است و آنچه که در تراز نامه ثبت مي شود در واقع دست مايه است. اين دقت براي آن است که اين سرمايه انساني همواره پاک، مطهر، بهره‌ور و مولد باقي مانده و حفط شود.
وي در پايان خاطرنشان کرد: لازم است به دولت محترم براي توفيقاتش براي به ثمر رساندن برجام و توفيقات 1+5 که الحمدالله با هدايت مقام معظم رهبري و بزرگ‌مردان تاريخ اين کشور به ثمر رسيد، تبريک بگوييم.
1- دکتر مهدي احسان، دانشگاه صنعتي شريف
2- دکتر مجيد اسدي، دانشگاه اصفهان
3- دکتر حبيب امين فر، دانشگاه تبريز
4- دکتر ابراهيم حسن بيگي ،دانشگاه عالي دفاع ملي
5- دکتر علي دلاور، دانشگاه علامه طباطبايي
6- دکتر عزت اله رئيسي اردکاني، دانشگاه شيراز
7- دکتر محمدعلي زلفي گل، دانشگاه بوعلي سينا همدان
8- دکتر حسنعلي زماني، دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد
9- دکتر محسن فيضي، دانشگاه علم و صنعت ايران
10- دکتر محمود قرآن نويس، دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات
11- دکتر مريم کشاورزي، دانشگاه الزهرا
12- دکتر محمدمهدي گرجيان عربي، دانشگاه باقر العلوم














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن