تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816665493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صید طلایی قاب کوچک


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تازه‌های‌تلویزیون‌ جهان
صید طلایی قاب کوچک

تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 ساعت 03:30 | شماره خبر : 2116112087806714181 تعداد بازدید: 0
پ پ









موفقیت بالای «ربوده شده» در دنیای سینما، پای لیام نیسن را به تلویزیون باز کرد. نسخه تلویزیونی ربوده شده در دستور کار صنعت تلویزیون فرانسه قرار گرفته و نیسن ایرلندی‌تبار در آن در نقش یکی از دو کاراکتر اصلی بازی می‌کند. لوک بسون، تهیه‌کننده و فیلمساز سرشناس فرانسوی خشنود از موفقیت بالای مالی و انتقادی مجموعه فیلم ربوده شده در سطح بین‌المللی، قصد تولید یک مجموعه تلویزیونی را براساس داستان آن دارد.


تماشاگرانی که سه قسمت سینمایی ربوده شده را دیده‌اند، به‌خوبی با کاراکتر برایان میلز و ماجراجویی‌هایش آشنا هستند. میلز با بازی لیام نیسن در این فیلم‌ها یک مامور بازنشسته سرویس‌های جاسوسی و امنیتی است که از مهارت‌هایش استفاده می‌کند تا دخترش را از دست گروهی از آدم‌ربایان بین‌المللی برهاند. در این راه میلز مجبور به مبارزه‌ای سخت با قاچاقچیان انسان در خاک فرانسه و قاره اروپا می‌شود. لوک بسون در رابطه با مجموعه تلویزیونی ربوده شده می‌گوید: «داستان این سریال تلویزیونی دنباله‌ای بر ماجراجویی‌های کاراکتر برایان میلز نیست. تماشاگران باید این ماجراجویی‌ها را همچنان در قسمت‌های بعدی مجموعه فیلم سینمایی آن دنبال کنند. نکته کلیدی به گفته بسون، نکته کلیدی ماجرا همین‌جا‌ و از این نقطه است که می‌توان از دل مجموعه سینمایی ربوده‌شده به یک مجموعه تلویزیونی جذاب و متفاوت رسید. بسون چنین ادامه می‌دهد: «برای این‌که مجموعه تلویزیونی متفاوت از نسخه سینمایی آن باشد، باید ماجراهایی داشته باشیم که مستقل از این نسخه است. به همین دلیل، احساس کردم برای تماشاگران سینما و تلویزیون جذاب خواهد بود که با گذشته کاری و خانوادگی برایان میلز آشنا شوند. به این ترتیب، ربوده شده تلویزیونی نقب و فلاش‌بکی به گذشته این کاراکتر می‌زند و بیننده را به دورانی قبل از داستان قسمت اول فیلم سینمایی آن می‌برد.» براساس اظهارات بسون، سریال تلویزیونی ربوده شده پیش‌درآمدی بر داستان نسخه سینمایی آن خواهد بود و ماجراهایش چند سال قبل از شروع داستان نسخه اصلی اتفاق می‌افتد. شرکت فیلمسازی لوک بسون به نام یوروکراپ کمپانی با همکاری شبکه تلویزیونی آمریکایی ان‌بی‌سی، مجموعه ربوده شده را تهیه می‌کند. این درام اکشن و دلهره‌آور، دوران جوانی برایان میلز را به تصویر می‌کشد که تازه ازدواج کرده و صاحب فرزند شده است. وی راهی یکسری ماموریت مهم و سخت می‌شود. سرقت ماجراساز فصل اول ربوده شده که با داستان سرقت اتومبیل برایان میلز شروع می‌شود، در 13 اپیزود تهیه خواهد شد. کار انتخاب بازیگر نقش دوران جوانی میلز آغاز شده و یک بازیگر تازه‌وارد برای این نقش انتخاب خواهد شد. هنوز معلوم نیست این بازیگر، فرانسوی خواهد بود یا آمریکایی. فیلمنامه شش قسمت مجموعه آماده شده و بقیه آن هم تا دو ماه دیگر نوشته خواهد شد. کلید فیلمبرداری مجموعه بین دو تا سه‌ماه دیگر زده می‌شود تا برای اواسط فصل پاییز سال آینده میلادی روی آنتن برود. قرار است ربوده شده تلویزیونی همزمان در آمریکا و فرانسه به نمایش درآید. شنیده می‌شود اپیزود اول مجموعه را خود لوک بسون کارگردانی می‌کند. به هر حال و به گفته تهیه‌کنندگان مجموعه، قرار است تعدادی از فیلمسازان مطرح فرانسوی و آمریکایی، کارگردانی قسمت‌های مختلف آن را به‌عهده بگیرند.



تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 ساعت 03:30 | شماره خبر : 2116112087806714181 تعداد بازدید: 0





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن