تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان 26 ساله آمریکایی با مسلسل 35 دانشجو را به رگبار بست


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: در ادامه تیراندازی های مرگبار در آمریکا این بار یک جوان نژاد پرست 26 ساله آمریکایی با مسلسل یکی یکی وارد کلاس های دانشگاه شد و پس از قفل کردن در، دانشجویان را دیوانه وار به رگبار بست.
تیراندازی در شامگاه پنج شنبه در دانشکده «اومپکوا» در شهر روزبورگ ایالت اورگون در شمال غربی آمریکا 35 کشته و زخمی بر جای گذاشته است. رسانه های آمریکایی در اولین گزارش ها شمار تلفات این تیراندازی که در کالج منطقه ای شهر «رسبورگ» به وقوع پیوست را 15 کشته و 20 زخمی اعلام کردند، اما منابع پلیس محلی ساعتی بعد، کشته شدن 10 نفر و زخمی شدن 7 نفر را تأیید کردند.
گزارش ها حاکی است، فرد مهاجم که یک سفیدپوست 26 ساله به شدت نژادپرست توسط پلیس دستگیر شده است، برخی رسانه ها نیز از کشته شدن وی خبر می دهند.گفته می شود که فرد مهاجم دارای چندین سلاح بود و تیراندازی در یکی از کلاس های ساختمان علوم این دانشکده رخ داده است. هیچ یک از رسانه های آمریکایی اشاره ای به مذهب قربانیان حادثه و یا مذهب فرد شلیک کننده نکرده اند. ولی گفته می شود ضارب پیش از کشتن دانشجویان آنها را مجبور کرده روی زمین دراز بکشند و درباره مذهب خود توضیح دهند، روشی که داعش از آن استفاده می کند! ساعاتی پس از این تیراندازی مرگبار یک حادثه تیراندازی دیگر نیز در ایالت فلوریدا به کشته شدن دست کم چهار نفر منجر شد.
اوباما: ما کرخت شده ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه کیهان ]

جمعه ، ۱۰مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن