تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غدير يکي از بزرگ‌ترين اعياد شيعيان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۵ب.ظ)
آيت‌الله علوي گرگاني:‏ غدير يکي از بزرگ‌ترين اعياد شيعيان است موج-قم-آيت‌الله علوي گرگاني گفت:‏ غدير يکي از بزرگ‌ترين اعياد شيعيان است که بر اهميت نعمت ولايت تاکيد مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله سيد محمدعلي علوي‌ گرگاني در ديدار با پرويز فتاح رئيس کميته امداد امام خميني که در دفتر اين مرجع تقليد انجام شد، ضمن تبريک فرارسيدن عيد غديرخم اظهار کرد: غدير يکي از بزرگ‌ترين اعياد شيعيان است که بر اهميت نعمت ولايت تاکيد مي‌کند.
وي با اشاره به برخي از ويژگي‌هاي معنوي شيعيان مطرح کرد: دستاوردهاي حکومت اسلامي و جايگاه کنوني شيعيان مديون نعمت ولايت است؛ اميرالمومنين علي(ع) در سيره زندگي خود به فقرا توجه بسياري داشتند.
اين مرجع تقليد از تدبير بي‌نظير امام خميني(ره) در ايجاد کميته امداد ياد کرد و گفت: مسوولان بايد در حراست و انتقال بيت‌المال به مردم تقوا داشته باشند و در اين راستا عدالت را رعايت کنند.
وي با بيان اين که تاکنون اقدامات مناسبي در راستاي افزايش اشتغال‌زايي توسط کميته امداد امام خميني براي قشر فقير جامعه اسلامي انجام شده است ادامه داد: مسوولان بايد براي افزايش اشتغال‌زايي ميان فقرا گام بردارند تا با گذشت زمان، جمعيت زير پوشش اين نهاد کاهش يابد.
آيت‌الله علوي‌گرگاني با تاکيد بر اين که برخي افراد به دنبال سرمايه‌گذاري مطلق هستند افزود: با ايجاد صندوقي مي‌توان از اين سرمايه‌گذاري‌ها با دقت بسيار براي گسترش درآمدهاي مالي کميته امداد امام خميني استفاده کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن