تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821220672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت
سرمربی اسکواش تیم ملی اظهار کرد: برای یکسال به آمریکا می‌روم و پس از اتمام قراردادم به ایران برمی‌گردم.


علیرضا سنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اتمام دوره مربیگری سطح 2 آسیا در هنگ‌کنگ و کسب مجوز این مدارک برای استراحت به ایران برگشتم و یک‌شنبه هفته جاری به آمریکا می‌رومد.


در این دوره اساتیدی همچون مانیوم، رییس کمیته داوری  و تونی  رییس کمیته مربیان اسکواش، مدرسی این دوره را برعهده  داشتند و 6 نفر از هفت شرکت‌کننده آن، سرمربی حال حاضر تیم ملی‌ کشورشان هستند.


وی درباره باشگاه LTF  آمریکا گفت: این باشگاه یکی از 3 تیم قدرتمند اسکواش در کشور آمریکا است و 52 نمایندگی در ایالت‌های این کشور دارد و تلاش خواهیم کرد تا با هدایت این تیم به اوج برسیم و افتخارات زیادی را کسب کنیم.


سرمربی تیم بزرگسالان تیم ملی اظهار کرد:نخستین مربی لژیونر کشور هستم و تلاش می‌کنم تا بتوانم برای کشورم افتخارات زیادی را کسب کنم و بتوانم جوانان مستعد ایران را به آمریکا ببرم.
وی درباره سابقه حضور در خارج از ایران گفت: در دورانی که اسکواش بازی می‌کردم سابقه حضور در مسابقات سطح دانشگاهی uk( بریتانیا) را دارم و هم اکنون برای نخستین بار به عنوان مربی لژیونر می‌شوم.


نائب رییس فدراسیون درباره شرایط آمریکا گفت:من اعتقاد دارم آمریکا در یک یا 2 سال آینده به عنوان قطب اسکواش در جهان شناخته می‌شود و هم اکنون نیز می‌توان دید با پول‌های هنگفتی را هزینه‌ می‌کنند سعی در جذب بهترین مربیان و بازیکنان دنیا هستند.


تیم ملی جوانان این  کشور نیز در چند سال آینده اسکلت تیم ملی بزرگسالان‌شان هستند و توانستند قهرمانی جوانان را به دست بیاورند وگام بلندی را برای قهرمانی در چند سال آینده در جهان برداشتند.


وی در پایان افزود: امیدوارم اسکواش ایران روز به روز به پیشرفت خود ادامه دهد و بتواند به قهرمانی در آسیا جهان برسد.




انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

سنایی، نخستین ایرانی مدرس سطح 2 آسیا
ارزیاب‌های داوری اسکواش اعلام شدند
سرمربی بزرگسالان اسکواش در راه هنگ کنگ
عزیزی‌پور: به کمک کمیته ملی المپیک نیاز داریم
برگزاری دوره مربیگری جهانی اسکواش در ایران





۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن