تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815557056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودکان برخی شهرهای سیستان و بلوچستان قاچاق سوخت را مهم‌تر از علم می‌دانند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کودکان برخی شهرهای سیستان و بلوچستان قاچاق سوخت را مهم‌تر از علم می‌دانند
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با فرمانده انتظامی استان گفت: در برخی از شهرستان‌های مرزی استان، کودکان قاچاق سوخت را مهم‌تر از علم می‌دانند و این زنگ خطری برای سیستان و بلوچستان است و زحمات سایر دستگاه‌ها را نیز بر باد خواهد داد و فرهنگ و چهره استان را بصورت دیگری معرفی خواهد کرد.
آفتاب : سیدمرتضی مدنی فدکی در این نشست ضمن تسلیت درگذشت حجاج ایرانی در منا، ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی افزود: امنیت پایدار در استان مرهون زحمات شبانه روزی مأموران انتظامی است و نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با مجرمین و متخلفین است.


وی اظهار کرد: قاچاق برای کشور یک معضل جدی است و هزینه‌های زیادی برای کشور داشته که باید با آسیب‌شناسی، هماهنگی و هم افزایی میان دستگاه‌های متولی و تعامل بیشتر، این دغدغه نظام برطرف شود.


مدنی فدکی برخورد با تخلف قاچاق سوخت را مهم دانست و اعلام کرد: سرمایه انسانی و اجتماعی ما در حال آسیب دیدن است و باید در استان جذب سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد و از صادرات و واردات بی‌نظم جلوگیری شده و از بازارچه‌های مرزی به بهترین شکل استفاده شود.


در ادامه جلسه سردار رحیمی فرماندهی انتظامی استان نیز با محکوم کردن حادثه منا عملکرد و شیوه مهمان نوازی سعودی‌ها را خارج از شأن و منزلت جامعه اسلامی دانست و از خداوند برای شهدای حادثه مغفرت و عنایت درخواست کرد.


فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به ارتباط با تعزیرات حکومتی خصوصاً درحوزه قاچاق کالا و ارز تلاش داریم تا تعاملات نیز افزایش یابد و با همدلی در جهت از بین بردن قاچاق در استان قدم برداریم.


به گزارش ایسنا، رحیمی برخورد با قاچاق سوخت را اولویت اصلی مجموعه خود دانست و گفت: علاوه بر این‌که این پدیده شوم بر اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند باعث می‌شود نسلی که همواره دغدغه آن باید کسب درآمد مشروع و حلال باشد، به سوی کسب درآمد نامشروع هدایت شود.


فرمانده انتظامی استان ادامه داد: برخورد با عوامل و جرائم سازمان یافته باید با جدیت پیگیری شود که با اقدامات مدبرانه و عمیق مأمورین در بسیاری از موارد ضربه به متخلفین اصلی وارد کرده‌ایم.


وی در پایان افزود: علاوه بر شناسایی متخلفین و تشکیل پرونده، سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در ادارات تعزیرات حکومتی نیز می‌تواند تاثیر بسزایی در بازدارندگی از تخلف داشته باشد. 




تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن