تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814654301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکرار فرافکنی های منامه درباره ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بحرین تکرار فرافکنی های منامه درباره ایران

طی بیانیه وزارت کشور بحرین؛
تکرار فرافکنی های منامه درباره ایران
«نیروهای امنیتی یک پناهگاه مواد منفجره را در زیر زمین یک منزل مسکونی و همچنین یک مکان دیگر در نزدیکی آن که به عنوان کارگاه ساخت بمب های دست ساز مورد استفاده قرار می گرفت، را کشف و ضبط کردند.»



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، به نقل از روزنامه  القدس العربی؛ وزارت کشور بحرین شامگاه چهارشنبه با صدور بیانیه ای ادعا کرد که چندین تروریست دارای ارتباط با عراق و ایران دستگیر و یک انبار حاوی مواد منفجره، چندین سلاح و مقادیری مهمات نیز در مرکز یک منطقه مسکونی کشف و ضبط شده اند.  
بر اساس آنچه در بیانیه وزارت کشور بحرین آمده، عملیات جست و جو و تحقیق نیروهای امنیتی این کشور به بازداشت چندین فرد مظنون به دست داشتن در عملیات تروریستی، محکوم و تحت پیگرد در رابطه با مسائل تروریستی منجر شده و این نیروها در منطقه مسکونی "النویدرات” در جنوب المنامه یک پناهگاه مواد منفجره را در زیر زمین یک منزل مسکونی و همچنین یک مکان دیگر در نزدیکی آن که به عنوان کارگاه ساخت بمب های دست ساز مورد استفاده قرار می گرفت، را کشف و ضبط کردند.  

بنا بر اعلام این وزارتخانه، بیش از ۱.۵ تن مواد منفجره از جمله "سی فور”، "آر دی اکس”  و "تی ان تی” به همراه مواد شیمیایی، شماری بمب انفجاری آماده استفاده، سلاح اتوماتیک، سلاح کمری، بمب دست ساز و مقادیری مهمات جنگی و سیستم های بی سیم در مکان مذکور کشف و ضبط شدند.  
وزارت کشور بحرین در بیانیه خود با ادعای اینکه طی عملیات جست و جو و تحقیق مشخص شد که افراد بازداشت شده دارای ارتباط تنگاتنگ با عناصر تروریستی در عراق و ایران هستند، تاکید کرد که این پرونده همچنان در مرحله تکمیل اقدامات حقوقی لازم می باشد تا به دادستانی کل بحرین محول شود.   512  



۰۹/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن