تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراجعین در هر شرایطی نباید کارشان زمین بماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش : مراجعین در هر شرایطی نباید کارشان زمین بماند خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در جمع مشاورین گفت : شخص مراجع به علت تنگناهای مادی نباید کارش زمین بماند .
۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر ساعت 11:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، گردهمایی کارشناسان مشاوره با حضور معاونت پرورشی اداره کل و مشاورین فعال در سطح استان و رئیس سازمان دانش آموزی و رئیس فرهنگی و هنری ادره کل برگزارشد .
سید جواد احمدی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و عرض تسلیت  بخاطر شهدای  منا گفت : در روایات و احادیث ما تاکید شده به توجه و احیاء افراد و در حقیقت این توجه آنقدر ارزشمنداست که گفته شده احیاو نجات یک فرد ؛ نجات واحیای یک جامعه است .
وی در ادامه افزود : این جمله در حقیقت ارزشمندی کار مشاوره و خدمات مشاوره به شکل های گوناگون را تعیین می کند .
 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در ادامه افزود: روح ما مهمترین بخش از هویت معنوی ماست که قوای جسمانی  مرکب آن می باشد.
وی با اشاره به اینکه تنگناهای مادی دامنگیر جامعه ما شده است؛ افزود : شخص مراجع به علت تنگناهای مادی نباید کارش زمین بماند .
وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای تعلیم و تربیت و معلمان ما در حفظ سنگرها با شرایط سخت اقتصادی و انسانهای فرهیخته و خدا شناس که با حداقل هزینه به کار مشاوره می پردازند افزود: قداست شغل معلمی به انسانهای با وجود و دستهای و پتاسیل های نامرئی است که در این سیستم فعال است .
وی در اهمیت کار مشاوره افزود: ما باید مسیر و بستر را در هر شرایط برای مراجعین  هموار سازیم حتی در شرایط که مراجع ما در شرایط نامطلوب از نظر مالی است .
توجه به مشارکت ، هم اندیشی و هم یاری و توجه به خود مشاوره که در جامعه ما غریب مانده است مهمترین نکاتی است که باید در مورداش گام اساسی برداشت .
در این گردهما یی غلامرضا قاسمی رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی ضمن تبیین فعالیتهای مشاوره ای به معرفی همکاران خود پرداخت و تیم های کاری و زیر مجموعه این مرکز را معرفی کرد .
زهرا قجاوند رئیس اداره مشاوره تربیتی نیز در زمینه فعالیت و برنامه های مشاوران به ایراد سخن پرداخت .
در ادامه این جلسه کارشناسان مشاوره ضمن بحث و تبادل نظر راجع به برنامه های  کلینک مشاوره خواستار همکاری بیشتر ، تامین  هزینه دارو  برای مراجعین بی بضاعت ،ارتباط بیشتر و تنگاتنک با معاونت پرورشی ،بروز کردن اطلاعات مشاورین ،ارتباط بیشتر با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی ، ایجاد شبه خانواده برای رشد و تعالی دانش آموزان مشکل دار ... بودند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن