تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر اقلیم کشور را تهدید می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تغییر اقلیم کشور را تهدید می‌کند
تغییر اقلیم کشور را تهدید می‌کند معاون وزیر نیرو گفت: شرایط اقلیمی کشور در معرض تهدید جدی قرار دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز، رحیم میدانی با بیان اینکه رویکرد جدید وزارت نیرو مدیریت به‌هم پیوسته منابع آبی کشور است، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی کشورمان، در معرض تهدیدات جدی قرار داریم؛ بنابراین بایستی به تمامی لوازم و اصول مدیریتی منابع آب توجه داشته باشیم.
 
معاون وزیر نیرو اظهارداشت: با فعال شدن شورای عالی آب، شاهد تحولات بزرگی در بخش جامع آب کشور هستیم که از آن جمله می‌توان به توجه به مدیریت به‌هم پیوسته منابع آب کشور، مدیریت مصرف و تشکل حوضه‌های آبریز کارون و کارگروه احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد.
 
میدانی ادامه داد: خشکسالی ۱۵ سال اخیر و کاهش متوسط بارندگی سال آبی گذشته (۹۴-۹۳) به زیر ۲۰۰ میلیمتر، تغییر رویکرد وزارت نیرو به مدیریت به‌هم پیوسته منابع آبی را ضروری کرده است.
 
وی سوق دادن فعالیت‌ها از مدیریت عرضه به مدیریت تقاضا، افزایش بهره‌وری آب و استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف را از دیگر موارد مورد توجه صنعت آب کشور عنوان کرد و از صنعتگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی خواست زمینه فعالیت‌های خود را در این راستا گسترش دهند.
 
میدانی، هوشمندسازی شبکه‌های آبرسانی، بازچرخانی آب مجتمع‌ها، استفاده از فناوری‌های نوین متناسب با نیاز روز و کاهش مصرف آب و انرژی در صنایع انرژی بَر و نزدیک شدن به استانداردها را ضروری دانست و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواست در این زمینه‌ها نیز برنامه‌ریزی و با وزارت نیرو همکاری نمایند.
 
به گفته معاون وزیر نیرو، ساختار اقتصاد آب کشور باید متناسب با شرایط روز اصلاح شود تا بتوانیم پروژه‌های جدیدی را در بخش آب کشور تعریف و اجرا نماییم.
 
میدانی با اعلام این مطلب که هم اکنون آبرسانی به حدود ۶ هزار روستا در کشور با تانکر صورت می‌گیرد، از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواست در این خصوص نیز خلاقیت و ابتکار عمل به خرج داده و همکاری نمایند.
 


منبع: مهر


94/7/9 - 09:51 - 2015-10-1 09:51:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن