تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن عاطفه ها در مدراس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با سراسر کشور؛ جشن عاطفه ها در مدراس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نمادین جشن ها که در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج و با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جشن نهادینه شدن فرهنگ انفاق و احسان بین دانش آموزان است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۸ مهر ساعت 22:33

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نمادین جشن ها که در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج و با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جشن نهادینه شدن فرهنگ انفاق و احسان بین دانش آموزان است.
علی حسن زاده افزود: مشارکت دانش آموزان در عرصه انفاق، نیکوکاری و احسان آثار مثبت مذهبی و فرهنگی قابل توجهی برای آنان به همراه خواهد داشت و موجب تمرین درس همدلی و محبت بین آنان می شود.
وی با اشاره به اینکه 149 هزار دانش آموز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند، افزود: با کمک هر چند ناچیز این تعداد دانش آموز بخشی از مشکلات دانش آموزان نیازمند استان برطرف خواهد شد.
حسن زاده گفت: بیش از 13 هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است که برپایی جشن عاطفه ها و کمک های مردم نوعدوست در آغاز سال تحصیلی می تواند آنان را شاد کند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: فرهنگ انفاق و احسان جزو آموزه های دین مبین اسلام به شمار می رود و بین مسلمانان نهادینه شده است.
ارسلان جلال فر: همه ساله و در ماه مهر با نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس می توان برای گسترش سنت حسنه انفاق و احسان اقدام کرد.
وی اظهار کرد: همکاری اداره کل آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش آموزی و صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای برگزاری این جشن قابل تقدیر است.
جلال فرد عنوان کرد: برای برگزاری این جشن 80 هزار پاکت بین مدارس کهگیلویه و بویراحمد توزیع و کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بین دانش آموزان نیازمند استان تقسیم می شود.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تمام کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه های مدارس کهگیلویه و بویراحمد به دانش آموزان کم بضاعت همان مدرسه اختصاص می یابد، ابراز داشت: چنانچه دانش آموزان پاکت های خالی را در صندوق بیندازند چندان مهم نیست و ارزشمند آن است که در این جشن شرکت کرده اند.
وی از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های آنان خواست برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت استان حضوری گسترده در این جشن داشته باشند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن