تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806996756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استمرار دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: استمرار دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با سرلوحه کردن دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت آن را با جدیت استمرار ببخشیم.


به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محمد حاجی آقاجانی که از امروز در شیراز حضور یافته، در گردهمایی شورای مدیران معاونت درمان وزارت بهداشت با دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب کشور، بر سرلوحه کردن دستاوردهای طرح حول نظام سلامت و استمرار آن با جدیت تاکید کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر به شیراز به همراه تیم مدیران معاونت درمان وزارت بهداشت، در گردهمایی شورای مدیران معاونت درمان وزارت بهداشت با دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب کشور حضور یافت.

این نشست با حضور تیم مدیران ارشد معاونت درمان وزارت بهداشت و روسا و معاونان درمان دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، بوشهر، هرمزگان، فسا، یاسوج، جهرم، بندرعباس، لار و گراش، در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده است.

دکتر محمد حاجی آقاجانی، معاون درمان وزیر بهداشت در این نشست ضمن تسلیت حادثه منا، ابراز امیدواری کرد این نشست بتواند گام موثری در حل مشکلات مردم داشته باشد و گفت: 16اجلاس در سطح ملی برای تبادل نظر در خصوص مسایل اساسی حوزه درمان کشور برگزار شده، اما نشست های قطب های دانشگاهی نیز می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

وی با بیان اینکه خلاقیت ها و ابتکاراتی که در نشست قطب های دانشگاهی مطرح می شود قابل توجه است، اظهار کرد: در سال 93 یکی از طرح های مهم دولت، تحول نظام سلامت بود که اهمیت آن در سال 94نیز استمرار یافت.

دکتر آقاجانی با تاکید بر به کار بستن تمام توان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای به جلو بردن این طرح و بسته های خدمتی آن، تصریح کرد: اقداماتی مانند اینکه مردم هم اکنون برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی نیاز به خروج از بیمارستان ها ندارند، کاهش هزینه های درمانی و رایگان شدن زایمان طبیعی، در این طرح مورد توجه قرار گرفت که همه در راستای منافع مردم بوده است.


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت، طرح اجتماعی مهم دولت است که با توجه ویژه ای که در کشور به آن شده است، باید با کمک هم، با جدیت و تلاش آن را به پیش ببریم.

وی بهسازی و تکمیل اورژانس های کشور، ایجاد ICUهای جدید، ساخت پلی کلینیک های جدید، بلوک های زایمانی جدید و بهسازی بلوک های موجود، ایجاد بخش های سرطانی را از جمله مواردی عنوان کرد که در سطح کشوری با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی بررسی شده و در حال پیگیری است.

دکتر آقاجانی، با اعلام خبر به روزرسانی شاخص های این طرح، استفاده از همکاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه های پیش رو برشمرد که بسته هایی نیز برای آن پیش بینی شده است و در آیند ابلاغ می شود.

افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی در اقصی نقاط کشور در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، از دیگر تاکیدات معاون درمان وزیر بهداشت بود که چگونگی اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر محمدهادی ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در ابتدای این گردهمایی، طرح تحول نظام سلامت را اقدام موثری در کشور عنوان کرد که امروز همه مردم با آن آشنایی یافته اند.

وی با بیان اینکه این مسیر آغاز شده و با اقدامات موثری در حال پیمودن آن هستیم، اظهار کرد: در همین راستا، تمام واحدها درگیر شده اند و هماهنگی های لازم نیز با بخش هایی مانند بیمه ها صورت گرفته تا اهداف این طرح به درستی و با کمال صحت تحقق یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد برپایی این نشست و هم اندیشی موثر 9دانشگاه علوم پزشکی قطب جنوب کشور، در حل مشکلات موجود مفید واقع شود.

این گردهمایی تا عصر امروز در مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه می یابد.

دکتر سیامک سمیعی مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، حسن باقری مدیر امور مالی و پشتیبانی معاونت درمان، دکتر علی ماهر معاون فنی معاونت درمان، دکتر سهیل نصوحی مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت، رضا رضایی رئیس اداره بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت، مهدی ذهبی مسئول دبیرخانه هیئت امناء و سفرهای استانی معاونت درمان، دکتر علی سهرابی معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت و دکتر امین صابری نیا مدیرکل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی به همراه آرزو دهقانی مدیر روابط عمومی معاونت درمانی وزارت بهداشت، در این سفر دکتر آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

انتهای پیام/گ



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

سفر معاون درمان وزیر بهداشت به شیراز
دیدار شهید چمران لارستان و نماینده کردستان در دسته برتر هندبال بانوان کشور
بیش از 76 هزار و800 خانوار سالمند تحت پوشش کمیته امداد
مسئولیت حجاج حادثه منا به عهده دولت عربستان است
روند کاهش کاشت محصولات آب بر شتاب بیشتری بگیرد





۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن