تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري صندوق ملي محيط زيست با ايتاليا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۳ب.ظ)
همکاري صندوق ملي محيط زيست با ايتاليا موج - مدير عامل صندوق ملي محيط زيست از حمايت و تأييد نهايي تمامي توافقات انجام شده با شرکت مونترسي ايتاليا زير نظر سازمان تجارت و سرمايه گذاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، به منظور سرمايه گذاري در بخش انرژي‌هاي تجديد پذير نشستي در محل صندوق ملي محيط زيست با حضور برولي، مدير عامل شرکت مونترسي ايتاليا، مدير عامل و معاون امور بين الملل و اقتصادي صندوق ملي محيط زيست برگزار شد.
مدير عامل صندوق ملي محيط زيست ضمن قدرداني از پيگيري مستمر اين شرکت براي انجام پروژه‌هاي همسو با مسائل محيط زيستي، گفت: صندوق ملي محيط زيست در راستاي اهداف پاک و به منظور به نتيجه رسيدن هرچه سريع تر پيشنهاداتي که به صندوق مي‌رسد، تمام توان خود را به کار مي‌گيرد.
لياقتي از حمايت و تأييد نهايي تمامي توافقات زير نظر سازمان تجارت و سرمايه گذاري خبر داد و گفت: ساير کشورها همانند آلمان، سوئد، نروژ نيز علاقه‌مند به همکاري در پروژه‌هاي مشابه با پروژه برولي هستند.
در اين نشست، مونترسي ضمن ابراز رضايت از برگزاري جلسات و روند پيشرفت اين جلسات، تمايل خود را جهت اجرايي شدن هرچه سريع تر همکاري‌هاي مشترک از طريق صندوق ملي محيط زيست ابراز داشت و از تمايل مجموعهٔ خود به اجراي پروژهٔ Wind Farm در استان سيستان و بلوچستان و نيز همکاري با شرکت سانا خبر داد.
بنابراين گزارش، مجتهد شبستري معاون امور بين الملل و اقتصادي صندوق ملي محيط زيست نيز ضمن استقبال از عملياتي شدن هر چه سريع‌تر همکاري‌ها و خوش بيني به شروع يک همکاري بلند مدت خاطر نشان کرد: به نفع طرفين مي‌باشد که شرکت‌ها پيش از تسليم پيشنهادات خود به سازمان يا وزارتخانه‌هاي ذي‌ربط آن را با صندوق در ميان گذارند.

ابراز علاقه دبير کل انجمن دوستي اتريش و ايران براي همکاري با صندوق ملي محيط زيست
در نشست تجاري ايران و اتريش که با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت ايران، رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران، معاون بين الملل و امور اقتصادي صندوق ملي محيط زيست، رئيس جمهور اتريش، معاون نخست وزير، وزير اقتصاد اتريش، رئيس اتاق بازرگاني اتريش و مسوولاني از 240 شرکت اقتصادي و صنعتي و تجاري اتريش در سالن اجلاس سران برگزار شد، فيشر رئيس جمهور اتريش براي ارتقاي سطح روابط ميان دو کشور ابراز علاقه‌مندي کرد.
در اين مراسم با مصاحب دبير کل انجمن دوستي اتريش و ايران نيز در مورد فعاليت‌هاي صندوق ملي محيط زيست گفت و گو و مذاکره به عمل آمد.
در پايان همايش تفاهم نامه همکاري ميان شرکت‌هاي ايران و اتريش در 33 رشته فعاليتي امضا و نشست خبري روساي اتاق بازرگاني ايران و اتريش نيز برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن