تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803016056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت از فعالان بخش خصوصي براي شناسايي قوانين دست و پاگير، کسب و کار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۲ب.ظ)
دعوت از فعالان بخش خصوصي براي شناسايي قوانين دست و پاگير، کسب و کار موج - معاون حقوقي رئيس‌جمهوري خواستار تسريع در نظام يکپارچه پايش اجراي قوانين شد و گفت: از همه فعالان بخش خصوصي و کارآفرينان دعوت کرد تا با شناسايي قوانين مزاحم و دست و پاگير کسب و کار در جهت بهبود فضاي کسب و کار، به دولت کمک کنند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، الهام امين زاده در دومين همايش ملي کارآفريني، توليد ملي و رونق اقتصادي که با حضور فعالان اقتصادي بخش خصوصي و کارآفرينان داخلي برگزار شد، افزود: بايد مردم علاوه بر اطلاع از قوانين و نحوه اجراي آن، شاهد مقررات مرتبط با فعاليت‌هاي اقتصادي باشند.
معاون حقوقي رئيس‌جمهوري با اشاره به سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: افزايش سهم نيروي انساني از طريق آموزش، تجربه، کارآفريني و خلاقيت از بخش‌هاي مهم سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي بوده که دولت و بخش خصوصي بايد تدابير لازم براي اجراي اين سياست را در نظر بگيرند.
امين زاده با بيان اين که ايده و انديشه منجر به حرکت سرمايه در کشور خواهد شد، ادامه داد: افراد داراي ايده و فکر جديد بسيار ارزشمند هستند و بايد مورد حمايت قرار گيرند.
معاون حقوقي رئيس‌جمهوري به برنامه‌ها و تلاش‌هاي دولت تدبير و اميد به منظور تدوين سياست‌هاي کلي برنامه ششم توسعه اشاره و تصريح کرد: ان‌شاءالله در اين برنامه رشد شتابان اقتصادي کشور به گونه‌اي خواهد بود که با بسيج همه امکانات کشور، متوسط رشد 8 درصدي در طول اجراي اين برنامه رقم زده خواهد شد.
امين زاده بهبود فضاي کسب و کار، تأمين مالي فعاليت‌هاي اقتصادي به‌وسيله نظام بانکي، ارتقاي صنعت بيمه، جذب سرمايه‌گذاري ايرانيان خارج از کشور و سرمايه گذران خارجي و تغيير نگاه به درآمدهاي نفتي و گازي را از جمله محورهاي مهم در تدوين برنامه ششم توسعه کشور برشمرد.
معاون حقوقي رئيس‌جمهوري با اشاره به برنامه‌هاي دولت يازدهم براي تدوين قوانين و مقررات حمايت از توليد و کارآفريني و همچنين رفع قوانين مزاحم کسب و کار، گفت: آيين‌نامه‌هاي اجرايي مرتبط با اين قوانين در دولت به‌خوبي پيش‌بيني شده است.
امين زاده ادامه داد: در حوزه محيط زيست نيز هرگونه کارآفريني که انجام شود، مشوق‌ها و معافيت‌هايي در نظر گرفته خواهد شد.
معاون حقوقي رئيس‌جمهوري امين زاده با تاکيد بر اين که دولت تدبير و اميد از رفع قوانين مزاحم کسب و کار استقبال مي‌کند، افزود: در کميته 76 بهبود فضاي کسب و کار و با حضور سه قوه اين قوانين بررسي خواهد شد تا با همکاري اتاق بازرگاني، صنايع و معادن، دولت و مجلس جايگاه بخش خصوصي در کشور ارتقا يافته و زمينه‌هاي فعاليت کارآفرينان و فعالان اقتصادي بيش از پيش فراهم شود.
معاون حقوقي رئيس‌جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين که در حوزه توليد ملي تأمين کار و اشتغال با کمبود قانون مواجه نيستيم، گفت: در اين زمينه دولت تعهداتي براي پي‌ريزي اقتصادي صحيح و عادلانه جهت رفاه و رفع فقر بر عهده گرفته است و اگر قانون اساسي به‌خوبي اجرا شود به تمامي اهداف خود خواهيم رسيد.
وي ادامه داد: در دولت تدبير و اميد شخص رئيس‌جمهور نيز هميشه دغدغه اشتغال جوانان را داشته و از فربگي دولت اظهار نارضايتي کرده و بر تقويت بخش خصوصي اصرار دارد.
امين زاده با اشاره به منويات رهبر معظم انقلاب و سياست‌هاي کلان نظام به منظور ارتقاي توليد ملي، کارآفريني و اشتغال‌زايي اظهار داشت: ان‌شاءالله با اجرايي شدن قوانين به همه اهداف برسيم.
معاون حقوقي رئيس‌جمهوري با تاکيد بر اين که در دنياي امروز دانش، منبع ايجاد ثروت است، گفت: همه فعاليت‌هاي اقتصادي با دانش و علم پيوند خورده است به همين جهت بخشي از جهاد اقتصادي بايد مبتني بر توليد ملي دانش محور باشد.
امين زاده قوانين موجود مزاحم کسب و کار، ناهماهنگي نهادهاي مالي، عدم اطمينان سرمايه‌گذاري قاچاق کالا و موانع صادرات کالاهاي ساخت داخل را از مهم‌ترين موانع کسب و کار برشمرد و افزود: همه ما بايد دست به دست هم داده تا اقتصاد ملي را تقويت نماييم و با افزايش کيفيت محصولات داخلي، امنيت شغلي کارگران، استراتژي‌هاي حمايت از مصرف کننده، کنترل واردات بي‌رويه، بسترسازي براي تدوين قانون حمايت از توليد ملي و رويکرد علمي در توليد ملي به روند افزايش توليد ملي و حمايت از کارآفرينان سرعت بخشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن