تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گذشته منابع مالي تامين آب مسکن مهر در تهران پيش بيني نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۰ق.ظ)
استاندار تهران در پاسخ به موج: در گذشته منابع مالي تامين آب مسکن مهر در تهران پيش بيني نشده است موج - استاندار تهران عدم پيش بيني منابع مالي لازم براي تامين آب مسکن مهر در دولت سابق را يکي از معضلات مهم تکميل اين پروژه ارزيابي کرد.
سيدحسين هاشمي، استاندار تهران، در پاسخ به اين سوال خبرگزاري موج که با توجه به افزايش جمعيت شهرهاي جديد در شرق تهران نسبت به ميزان تعيين شده و مشکل تامين آب اين مناطق در آينده چه برنامه اي براي مديريت اين وضعيت داريد، گفت: در گذشته، منابع مالي لازم براي تامين خدمات زيربنايي مسکن مهر، از جمله آبرساني پيش بيني نشد.
وي که در غرفه شرکت آب و فاضلاب استان در يازدهمين نمايشگاه صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب کشور حضور يافته بود، افزود: با اين وجود چون مساله رفاه مردم در ميان است، با هر روش ممکن خدمات زيربنايي اين واحدها را تامين خواهيم کرد کمااينکه تاکنون 80 هزار واحد تحويل داده شده است.
هاشمي ادامه داد: همچنانکه بارها گفته ايم هيچ واحد مسکن مهر بدون داشتن امکانات زيربنايي از جمله آب تحويل خواهد شد و تلاش مي کنيم تا پايان سال 95 همه واحدها را تحويل دهيم هرچند حجم سنگيني از منابع مالي را مي طلبد.
استاندار تهران با تاکيد براينکه در پاييز امسال به همت سازمان مديريت و برنامه ريزي، همايش فرصت هاي سرمايه گذاري در تهران برگزار مي شود، گفت: در اين همايش فرصت هاي سرمايه گذاري در حوزه آب و برق نيز عرضه مي شود و اميدواريم چه از طريق داخل و چه خارج، منابع مالي مورد نياز را تامين کنيم.
هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود به کاهش بارش ها در 2 سال گذشته اشاره کرد و افزود: با وجود همه مشکلات توانستيم مديريت آبي خوبي اعمال کنيم و 2 تابستان را به خوبي پشت سر بگذاريم.
استاندار تهران با بيان اينکه ظرفيت فاضلاب تهران بيش از يک ميليارد و 400 ميليون مترمکعب است و تا زمان روي کار آمدن دولت يازدهم حدود 200 ميليون مترمکعب از فاضلاب تصفيه شد، گفت: در شرايطي که از 211 هزار هکتار زمين کشاورزي استان تهران به علت کمبود آب فقط نيمي زير کشت مي رود، مي توان با تصفيه فاضلاب منابع مورد نياز اين بخش را تامين کرد.
هاشمي گريزي هم به برنامه ها براي گسترش آبياري تحت فشار زد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 10 هزار هکتار از زمين هاي کشاورزي تحت پوشش آبياري تحت فشار قرار گرفت و تا پايان سال جاري، 10 هزار هکتار ديگر نيز از اين فناوري برخوردار مي شوند.
استاندار تهران در پايان با اشاره به وضعيت صنعت آب در دوره پساتحريم، گفت: استانداري تهران به تاسي از دولت از مشارکت شرکت هاي خارجي براي پيش برد پروژه هاي عمراني استقبال مي کند و برنامه هايي نيز در اين زمينه آماده کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن