تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798466931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با این فضای ملتهب داوری‌ها بدتر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
با این فضای ملتهب داوری‌ها بدتر می‌شود
سقوط تیم داماش به لیگ 3!
با این فضای ملتهب داوری‌ها بدتر می‌شود کمیته مسابقات به زودی تکلیف دو دیدار برگزار نشده پاس همدان – نفت مسجد سلیمان و هم چنین نفت مسجد سلیمان و داماش گیلان را مشخص خواهد کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات گفت: بر اساس آئین نامه انضباطی جدید تکلیف دیدارهایی که برگزار نمی شود به کمیته مسابقات محول شده است و ما هم محکم و بدون هیچ مصلحتی با این تخلفات برخوردد خواهیم کرد. البنه نتیجه یکی از دیدارها از هم اکنون مشخص است. (اشاره بهروان به بازی نفت مسجد سلیمان با داماش گیلان بود که در این بازی تیم داماش در میدان حاضر نشد و طبیعتا در چنین مواقعی اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم حاضر در میدان محتمل است.)
 
غلارمضا بهروان در پاسخ به این سوال که اگر داماش یک جلسه دیگر در بازی ها شرکت نکند از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهد شد و به لیگ 3 خواهد رفت؟
 
گفت: قطعا همین طور است که شما می گوئید. این مصوبه جدید هیات رئیسه سازمان لیگ برتر است که مورد تایید اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم قرار گرفته است. ما فصل گذشته این کار را با تیم اتکاء انجام دادیم و می بیند اکنون تیم اتکاء در جدول تیم های دسته دومی حاضر نیست. این تیم فصل گذشته به دلیل دو غیبت متوالی غیر موجه از جدول بازی های لیگ یک کنار گذاشته شد و تصور می کرد این فصل یکی از تیم های حاضر در لیگ 2 باشد که این چنین نشد.
 
دیگر سوال ما از غلامرضا بهروان در خصوص برنامه ریزی این فصل لیگ برتر بود که مدام لیگ برتر تعطیل می شود و تا تیم ها می آیند که جان تازه ای به خود بگیرند بازی ها تعطیل می شود و این تعطیلی بیشتر به سود تیم هایی است که وارد بحران می شوند.
 
رئیس کمته مسابقات در واکنش به این سوال می گوید: یک سری از تعطیلی ها اجتناب ناپذیر است و اگر شما بهترین ریاضی دان یا بهترین برنامه ریز هم باشید باید با این تعطیلی موافقت کنید. بازی های تیم ملی را نمی شود کنسل کرد یا اینکه از فیفا بخواهیم فیفا دی ها را حذف کند. البته برخی تیم ها می گویند تیم ملی دیگر کشورها برای برگزاری یک بازی کمتر به اردو می روند که این حرف درستی است اما از سویی کی روش هم می گوید بازیکنان در اردوی باشگاهی به اندازه کافی بدنسازی تمرین نمی کنند و آماده نیستند که این هم به نظر من با توجه به تست های صورت گرفته از ملی پوشان حرف منطقی است. نه اینکه مربیان را مقصر خطاب کند. 
 
واقعیت این است فرهنگ فوتبال حرفه ای در فوتبال ما جا نیافتاده است. در اروپا بازیکن از ساعت 8 صبح به باشگاه می رود و 4 بعد ازظهر از باشگاه خارج می شود چون فوتبال حرفه اش است و از سویی در ساعاتی که در باشگاه حضور ندارد با gps کنترل می شود. حتی با آزمایشاتی که از بازیکنان هر روزه می گیرند متوجه می شوند چه غذاهایی خورده اند در حالی که فرهنگ و ابزار کنترل در ایران وجود ندارد و به نوعی هم باید به کروش حق داد. من هم مخالف این تعطیلی ها هستم اما ما پیش از شروع بازی ها با باشگاه ها صحبت کردیم و اذعان داشتیم با توجه به بازی های تیم ملی و هم چنین فیفا دی ها بازی های لیگ برتر در این زمان ها تعطیل می شود و دو شکل از برنامه ریزی خودمان را به باشگاه ها ارائه دادیم. یک سری از باشگاه ها که اصلا توجهی به این مسئله نکردند و آنهایی که هم این برنامه را مطالعه کردند بر این نکته تاکید داشتند که ما برنامه دوم را پیاده کنیم که هم اکنون این برنامه در حال پیاده شدن است. اینکه تیم ها اذعان می کنند وقتی لیگ تعطیل می شود از شرایط مسابقه دور می شوند راه چاره دارد. می توانند در این تایم مسابقه دوستانه با تیم های هم تراز برگزار کنند و نیازی به این نیست با هر تعطیلی تیم بدنسازی کند.اصلا شما به جا من. می توانید راه بهتری برای برگزاری بازی ها پیشنهاد دهید؟
 
خطاب به بهروان گفتیم آیا قبول دارید که اشتباهات داوری در فوتبال ایران زیاد شده است؟
 
او در پاسخ به این سوال گفت: بله اشتباهات داوری در این فصل از لیگ برتر و حتی لیگ یک زیاد شده است اما این به خاطر هجمه ها و فشارهایی است که روی داوران آمده است. من این را در مصاحبه با یکی از رونامه ها هم گفته بودم. داوری یک کار انسانی است و در کار انسانی همیشه ضریب اشتباه وجود دارد. واقعیت این است که باشگاه ها فضا را برای داوری ملتهب کرده اند و مادامی که این فضای ملتهب وجود داشته باشد داوری ها نه تنها بهتر نمی شود بلکه بدتر هم می شود. داور باید احساس آرامش کند و بداند اگر مرتکب اشتباه شود برخورد باشگاه با او منطقی خواهد بود.آیا وقتی مربی اشتباه می کند یا بازیکن هم با او این برخوردها صورت می گیرد؟ قطعا نه و به همین خاطر است بازیکنی که در بازی قبلی اشتباه کرده در بازی بعد خوب بازی می کند. با داوران هم باید همین شیوه برخورد کنیم.البته من انتقاداتی هم به کمیته داوران دارم. کمیته داوران باید در چینش داوران دقت عمل بیشتری به خرج دهد. هم چنین برای آموزش داوران باید از سبک های نوین بهره بگیرد.
 
آخرین سوال ما از رئیس کمیته مسابقات این بود که آیا این فصل باشگاه ها درآمدی از حق پخش خواهند داشت یا خیر؟
 
او در این باره گفت: مذاکرات با سازما صدا و سیما در این باره ادامه دارد و قراراست راهکارهایی برای درآمدزایی از تلویزیون اینترنتی داده شود که فدراسیون فوتبال هم در درآمدزایی از این طریق سهیم خواهد شد. اما بابت فصل گذشته پولی به دست ما نرسیده است. سازمان صدا و سیما می گوید پولی نداریم که به شما بدهیم و اگر دولت در این مورد به ما پول بدهد به شما پول خواهیم داد. واقعیت هم همین است. سازمان صدا و سمیا با کمبود نقدینگی روبرو است.
 


منبع: ورزش سه


94/7/8 - 10:46 - 2015-9-30 10:46:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن