تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد جدید برسد بررسی می‌کنم/ نیمکت‌نشینی در پرسپولیس برایم افتخار است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
علی علیپور پیشنهاد جدید برسد بررسی می‌کنم/ نیمکت‌نشینی در پرسپولیس برایم افتخار است

علیپور؛
پیشنهاد جدید برسد بررسی می‌کنم/ نیمکت‌نشینی در پرسپولیس برایم افتخار است
مهاجم جوان پرسپولیس می‌گوید در صورت دریافت پیشنهاد جدید، تابع تصمیمات باشگاه خواهد بود.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در خبرها داشتیم که یک باشگاه دسته دومی اسپانیا از طریق واسطه‌ای ایرانی به دنبال جذب علی علیپور است. وقتی این خبر را با خود علیپور در میان گذاشتیم، مهاجم مازندرانی پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرد و...   شنيديم از ليگ دسته دوم اسپانيا پيشنهاد داري.
باور كنيد بي‌خبرم! اصلاً چنين پيشنهادي نشده است. با توجه به اينكه من با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارم، هر پيشنهادي هم برسد، بايد اول باشگاه بررسي كند.   اسم يك واسطه هم مطرح شده كه...
خودم هم شنيدم ولي باور كنيد خبر ندارم. اصلاً آن آقا را هم نمي‌شناسم.   خودت دوست نداري به اروپا بروي؟
به هر حال آرزوي هر فوتباليستي است كه در اروپا توپ بزند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم ولي هنوز جوان هستم و خيلي راه دارم. در حال حاضر تمركزم روي پرسپوليس است. بايد اول در اين باشگاه فيكس شوم و سپس به تيم ملي و اروپا فكر كنم.   پس براي خودت هدف‌گذاري هم كردي؟
نگاه من به بالاست اما پله‌پله مي‌خواهم جلو بروم. نمي‌خواهم چند تا پله را با هم طي كنم. ادعايي هم ندارم و بايد اول بتوانم خودم را در پرسپوليس ثابت كنم.   جري بنتسون هم كه در پرسپوليس فيكس شد ولي تو كماكان نيمكت‌نشين هستي. اعتراضي نداري؟
نه، باور كنيد به نيمكت‌نشيني در پرسپوليس هم افتخار مي‌كنم. گفتم كه جوان هستم و حالاحالاها جاي كار دارم. در مورد جري بنتسون هم بايد بگويم او نان زحمت خود را مي‌خورد. من هم به نظر سرمربي تيم احترام مي‌گذارم و مي‌دانم هيچ‌كس به اندازه آقاي برانكو دلش براي پرسپوليس نمي‌سوزد.   برخي منتقدان مي‌گويند علي عليپور اخطارهاي بي‌موردي مي‌گيرد و اين شايد يكي از دلايل نيمكت‌نشيني تو باشد.
ببينيد، ذات فوتبال من بازي درگيرانه است. طبيعي است در چنين شرايطي اخطار هم بگيري اما به نظر كارشناسان احترام گذاشته و سعي مي‌كنم از اين به بعد بيشتر مراقب باشم كه كمتر اخطار بگيرم.   فكرش را مي‌كردي پس از گلزني در دربي باز هم نيمكت‌نشين شوي؟
به اين چيزها فكر نمي‌كنم. دربي تمام شد و به تاريخ پيوست. من بايد بيشتر تلاش كنم تا اعتماد سرمربي را به دست بياورم. به گلزني دربي و اين حرف‌ها هم توجهي ندارم.   آيا واقعاً بيشتر تلاش مي‌كني؟
باورتان نمي‌شود من يك روز هم كه براي مسافرت به شمال مي‌روم، باز تمرين مي‌كنم و قيد گشت و گذار را مي‌زنم. در تهران هم سواي تمرينات گروهي، تمرين اختصاصي دارم و همه اينها براي پيشرفت است. مي‌دانم در تيم بزرگ پرسپوليس اگر بخواهي موفق شوي، فقط و فقط بايد تمرين كني.   دعوت 4 پرسپوليسي به تيم ملي زياد نيست؟
نه، اين نشان مي‌دهد پرسپوليس تيم باكيفيتي است و نتيجه نگرفتن ما به بدشانسي و يكسري مسائل ديگر برمي‌گردد. به نظرم دعوت‌ 4 پرسپوليسي اين اميدواري را به ساير بازيكنان مي‌دهد كه اگر خوب كار كنند و براي تيم خود مثمرثمر باشند، كارشان توسط سرمربي تيم ملي ديده مي‌شود.   450



۰۷/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن