تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوانان سینمای ملی آینده ما را تضمین می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان سینمایی در گفت و گو با پانا: نوجوانان سینمای ملی آینده ما را تضمین می کنند خبرگزاری پانا: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: سینما جز نیاز ها و اولویت های اول فرهنگی کشور است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 14:05

خبرگزاری پانا+

حجت الله ایوبی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا گفت: در سینمای کودک و نوجوان، کارشناسان بزرگی داریم که طبق بررسی هایی که انجام شده، به این نتیجه رسیدند که فیلم کودک و نوجوان باید از هم تفکیک شود.
وی افزود: ما معتقدیم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان، فیلم کودک فدای فیلم نوجوان می شود و بر خیلی از فیلم هایی که در حوزه نوجوان و خانواده است، غلبه پیدا می کند و عملا انگیزه ای برای فیلم کودک باقی نمی ماند.
وی ادامه داد: اگر به تاریخ جشنواره ایران برگردیم، جشنواره ای به نام فجر داشتیم که به تدریج توسعه پیدا کرد و بخش های مختلف آن، دیگر در دل جشنواره جا نمیشد و با توجه به تولیدات سینمایی ایران، این تفکیک لازم بود.
ایوبی بیان کرد: مردم ایران را در دنیا به عنوان مردم سینما دوست می شناسند و سینمای ایران چندین دهه سابقه دارد و جریانی است که ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: سینمای ملی ایران، یک نگاه و راه متفاوت است و برای ادامه کار آن، باید به سراغ جوانان و نوجوانان برویم چون آن ها تضمین آینده سینمای ایران هستند.
وی افزود: من با صدای بلند به تمام استانداران و مسئولان صدا و سیما می گویم که خیلی جای تاسف است که کشور توان تولید فیلم داشته باشد ولی نمایش نداشته باشد.
ایوبی گفت: تمام کشورهای اطراف ما آرزو دارند که بتوانند مثل ما حداقل پنج فیلم در سال تولید و هزینه کنند.
وی ادامه داد: باید تمام تولیدات سینمای ایران به راحتی در تمام سالن ها جا شود و به جای 340 سالن نمایش، 4 هزار سالن داشته باشیم.
وی اظهار کرد: بالاترین هدیه به همدان، جشنواره و ورود ستاره های درخشان فرهنگ و سینمای ایران و این همه کارهای خوب سینمایی است که دارد وارد شهر می شود اما شان و جایگاه همدان خیلی بالاتر از این حرف هاست.
ایوبی در پایان گفت: همدان جایگاه بزرگان فرهنگ ایران است و تجربه شهرت جهانی را به عنوان پایتخت مادها دارد و اندیشه های درخشان زیادی از همدان به کشورهای دیگر رفته و شایستگی مردم همدان خیلی بالاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن