تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813149305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان ایران در جایگاه سی‌وپنجم قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بانوان ایران در جایگاه سی‌وپنجم قرار گرفتند
در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال
بانوان ایران در جایگاه سی‌وپنجم قرار گرفتند در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال در بخش بانوان و در رده سنی زیر 20 سال، ایران با 3 امتیاز در رده 35 قرار دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز، تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال در رده سنی زیر 20 سال بانوان اعلام شد که بر اساس آن دمینیکن بعد از قهرمانی در جام جهانی با 7 پله صعود جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. دومنیکن با 122 امتیاز و برزیل با 120 امتیاز تیم‌های اول و دوم جهان هستند. این دو تیم در فینال جام جهانی مقابل هم به میدان رفتند که در پایان دومنیکن با شکست این تیم عنوان قهرمانی را کسب کرد.ژاپن که با شکست 3 بر صفر مقابل مقابل ایتالیا مدال برنز را از دست داد، اما با 96 امتیاز در رده سوم جهان قرار دارد. صربستان با 90 امتیاز چهارم و ایتالیا نیز با 83 امتیاز عنوان پنجمی را به خود اختصاص داده‌اند.تیم ملی ایران نیز با 3 امتیاز سی و پنجم جهان است. در آسیا تیم‌های ژاپن، چین تایپه، کره‌جنوبی، تایلند، هند، قزاقستان، سریلانکا و هنگ‌کنگ بالاتر از ایران قرار دارند.

منبع: فارس


94/7/7 - 09:38 - 2015-9-29 09:38:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن