تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس جمهوري صبح فردا در تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۲۱:۴۷ب.ظ)
رئيس جمهوري صبح فردا در تهران است موج - روحاني فردا صبح وارد تهران مي‌شود تا در مراسم انتقال پيکر حجاج جان باخته ايراني در فاجعه منا شرکت کند.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با بازگشت پيکرهاي تعدادي از قربانيان فاجعه منا به تهران، حسن روحاني، رئيس جمهوري نيز سفر خود را نيمه تمام گذاشته و صبح سه شنبه به تهران باز مي‌گردد.
رئيس جمهوري براي بازگشت به تهران تعدادي از برنامه و ديدارهاي پيش بيني شده خود در نيويورک را لغو کرد تا بلافاصله بعد از ايراد سخنراني رسمي در نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد، به تهران بازگردد.
روحاني از لحظه ورود به نيويورک و اطلاع از حادثه منا، پيگير وضعيت حجاج جانباخته و مصدوم کشورمان در اين فاجعه بود و به طور دائم در تماس با معاون اول خود و نيز مسوولان ذيربط، گزارش عملکرد دستگاه‌هاي مرتبط را پيگيري مي‌کرد.
رئيس جمهوري که براي حضور و سخنراني در هفتادمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل صبح پنج شنبه گذشته به نيويورک عزيمت کرده بود ساعاتي پس از ورود به نيويورک از فاجعه منا مطلع شد و به وزراي امور خارجه، ارشاد، راه و شهرسازي، کشور، بهداشت و به ويژه سازمان حج دستور داد تا با تشکيل ستادي هماهنگ، نسبت به انتقال هر چه سريع‌تر پيکر قربانيان به ميهن اسلامي و مداواي آسيب ديدگان حادثه اقدام کنند.
نخستين گروه از پيکرهاي حجاج کشورمان که در حال انجام مناسک حج ابراهيمي، لباس احرام و در سرزمين منا قرباني شدند، عليرغم کارشکني‌ها و تعلل مقامات سعودي و با تلاش‌هاي صورت گرفته مسوولان، روز سه شنبه به کشورمان منتقل خواهند شد.
در پي فاجعه منا در روز عيد قربان نزديک به دو هزار نفر از حجاج بيت الله الحرام جان خود را از دست دادند. بر اثر اين فاجعه تاکنون 226 زائر ايراني جان باخته، 27 نفر مجروح و 248 نفر هم مفقود شده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن