تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803047944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص يکي از محورهاي سخنراني‌ رئيس جمهوري در سازمان ملل به تبيين جنايات آل سعود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
درخواست بسيج دانشجويي دانشگاه شريف از روحاني: اختصاص يکي از محورهاي سخنراني‌ رئيس جمهوري در سازمان ملل به تبيين جنايات آل سعود موج-بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف در نامه‌اي خطاب به رئيس جمهور اعلام کرد: يکي از محورهاي سخنراني‌‌تان در سازمان ملل را در جهت تبيين جنايات سعودي‌ها قرار دهيد و روشن کنيد که اقدامات سعودي‌ها نقطه مقابل آموزه‌هاي اصيل اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف در پي فاجعه منا و در آستانه سخنراني حجت‌الاسلام روحاني رئيس جمهور کشورمان در مجمع عمومي سازمان ملل با صدور نامه‌اي از وي خواست با بيان و تشريح جنايات سعودي، تفاوت آموزه‌هاي اسلام اصيل را با اقدامات سعودي نشان دهد. همچنين در اين نامه آمده که بايد با تبيين بي‌کفايتي آل سعود در مديريت حج، در جهت کوتاه کردن دست اين خاندان از مديريت حج اقدام کرد.
در بخش ابتدايي اين نامه آمده است: اين سطور با قلبي متأثر و آکنده از غم و اندوه نسبت به فاجعه دردناک منا و قرباني شدن انسان‌هاي پاکي که هريک براي لبيک به نداي معبود خود شتافته بودند، نگاشته شده است. تصاويري که در اين چند روز مشاهده شد، قلب تک تک مردم ما و ديگر مسلمانان و حتي ديگر انسان‌هاي آزاده اين کره خاکي را فشرده است. غمي که از اين مصيبت بر دل‌هاي ما سايه انداخته، غمي نيست که با گذشت يکي دو روز يا با يک عذرخواهي تسلي يابد و اين فاجعه فراموش شود؛ حال آن که دولت سعودي بدون توجه به مسووليت سنگين خود در اين فاجعه پيش آمده، سعي در بي‌گناه جلوه دادن خود برآمده و تقصير را به گردن اين و آن مي‌اندازد.
بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف با تأکيد بر اين که مسلمانان از دروغ و ريا و نفاق سعودي‌ها به تنگ آمده‌اند، اعلام کرد: ما با گلويي بغض‌آلود و قلبي مملو از تنفر و کينه نسبت به جنايات متعدد سعودي‌ها در طول سال‌هاي متمادي، دست به نگارش اين نامه زده‌ايم. اين‌هايي که خود را مسلمان معرفي مي‌کنند ولي حتي بويي از اسلام نبرده‌اند. اين‌هايي که به نام اسلام، به اسلام و مسلمانان خيانت مي‌کنند و باعث مي‌شوند که چهره‌ي زيباي اسلام عزيز ما که طرفدار رشد حقيقي انسان‌ها و صلح و صفاي بين ملت‌ها و آزادگان جهان است، مخدوش شود. همانطور که امام عزيز ما (ره) فرمود: اين وهابي‌هاى پست بي‌خبر از خدا بسان خنجرند که هميشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند».
اين تشکل دانشجويي با برشمردن جنايات آل سعود رد حق ملت ايران، اعلام کرد: کشتار حجاج ما در سال 1366، کمک‌هاي بي‌دريغ به صدام در دوران جنگ، حمايت از اسرائيل، خوش خدمتي به مستکبران جهان خصوصاً آمريکا، بي‌کفايتي در مديريت حج در سال‌هاي متعدد که منجر به کشته و زخمي شدن حجاج بسياري شده است، کمک به تکفيريان از خدا بي‌خبر خصوصاً داعش و کشتار وحشيانه مردم بي‌گناه يمن که بسياري از آنان را زنان و کودکان تشکيل مي‌دهند؛ اين‌ها تنها بخشي از جنايات حاکمان سعودي است.
در ادامه اين نامه با اشاره به سخنان امام خميني درباره آل سعود آمده است: ما با نگاه به آرمان‌هاي والايمان از جمله آن پيام امام (ره) که فرمودند: «اگر ما از مسئله قدس بگذريم، اگر ما از صدام بگذريم، اگر ما از همه کساني که به ما بدي کردند بگذريم، نمي‌توانيم [از] مسئله حجاز بگذريم. مسئله حجاز يک باب ديگري است، غير [مسائل] ديگر؛ و لازم است زنده نگه داشتن اين روز؛ روزي که اين خيانت شد به اسلام" وظيفه خود و مردم و دولت مي‌دانيم که هرکس در جايگاه خود و در حد وسع خود براي روشن شدن جنايات سعودي‌ها تلاش کند تا ان‌شا‌الله به اهداف بلند خود در اين زمينه برسيم».
بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف در نامه خود خطاب به روحاني اعلام کرد: اکنون در پي اين فاجعه دردناک پيش آمده و در آستانه سخنراني جنابعالي در مجمع عمومي سازمان ملل که يکي از بهترين تريبون‌ها براي رساندن پيام به گوش جهانيان است، فرصتي پيش آمده که ظلم‌ها و نفاق‌هاي متعدد سعودي‌ها براي مسلمانان و آزادگان جهان روشن شود و راهي گشوده شود که حداقل دست آن‌ها از مديريت حج کوتاه شده و کميته‌اي متشکل از ساير کشورهاي اسلامي اين مسووليت مهم را برعهده گيرند.
دانشجويان بسيجي دانشگاه صنعتي شريف در پايان اين نامه از رئيس جمهور خواستند با توجه به دلايل فوق، يکي از محورهاي اصلي سخنراني‌ را در جهت روشنگري و تبيين جنايات سعودي‌ها قرار دهد و اين نکته را براي مردم جهان روشن کند که اسلام آن چيزي نيست که سعودي‌ها نشان مي‌دهند و بالعکس، اعمال سعودي‌ها در حمايت از تروريسم و تفرقه افکني و جنگ افروزي، نقطه مقابل آموزه‌هاي اصيل اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن