تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819139591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي ماندگاري جشنواره «نوجوان» در همدان کمک‌هاي خود را ادامه مي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۵ب.ظ)
ايوبي: براي ماندگاري جشنواره «نوجوان» در همدان کمک‌هاي خود را ادامه مي‌دهيم موج-رئيس سازمان سينمايي با بيان اين که براي ماندگاري جشنواره در همدان کمک‌هاي خود را ادامه مي‌دهيم، گفت: همدان تمام ويژگي‌هاي لازم براي برگزاري جشنواره فيلم نوجوان را دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس سازمان سينمايي از کميته‌هاي فعال در جريان برگزاري جشنواره فيلم نوجوان همدان، غرفه‌هاي بنياد سينمايي فارابي، ايستگاه سينما سينما، خانه عکاسي، کميته اطلاع‌رساني جشنواره بازديد کرد.
حجت‌الله ايوبي، رئيس سازمان سينمايي در جمع مسئولان استاني و دبير جشنواره اظهار داشت: براي ماندگاري جشنواره در همدان کمک‌هاي خود را ادامه مي‌دهيم، گفت: فضايي که در استان وجود دارد مشخص است که فرهنگ از اهميت بسزايي برخوردار بوده و مسئولان اهل کار و تلاش هستند، در حالي که در ساير استان‌ها اين فضا چندان ديده نمي‌شود.
رئيس سازمان سينمايي در بازديد از غرفه‌هاي بنياد سينمايي فارابي، ايستگاه سينما سينما، خانه عکاسي، کميته اطلاع‌رساني جشنواره از نزديک در جريان عملکرد اين کميته قرار گرفت و در ادامه از کميته امور سالن‌ها، کميته پشتيباني، تشريفات، تبليغات و کميته برنامه‌هاي جنبي بازديد کرد.
۳ هزار نفر اپليکيشن جشنواره را دانلود کردند
رئيس سازمان سينمايي در ستاد خبري جشنواره در جريان روند تهيه برنامه اپليکشن جشنواره قرار گرفت.
عليرضا شجاع نوري دبير جشنواره نيز با ابراز خرسندي از اين حرکت نو، اعلام کرد: تاکنون ۳ هزار نفر، اين اپليکشن را دانلود کرده‌اند.
مدير ارتباطات و اطلاع رساني بنياد سينمايي فارابي در اين بازديد، به پتانسيل بالاي خبرنگاران استاني در اين دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: کميته اطلاع‌رساني متشکل از خبرنگاران حرفه‌اي استان همدان در کمترين زمان ممکن رويدادهاي جشنواره را منعکس مي‌کنند.
به المپياد فيلم‌سازي نوجوانان بسيار اميدوارم
حجت‌الله ايوبي در بازديد از مجتمع شهيدآويني در همدان با بيان اين که به المپياد فيلم‌سازي نوجوان بسيار اميدوار هستم، گفت: برخي از کشورها هستند که در نهايت ۵ تا ۶سال سينماي فعال و مطرح دارند اما در ايران اين اتفاق رخ نداده و سينماي آن سال‌ها ادامه داشته است.
وي با بيان اين که سينماي ايران در جهان مطرح است، افزود: اين اتفاق به دليل داشتن پشتوانه استواري چون مردم ايران، تمدن چندهزار ساله و ادبيات غني ايران است که سينما را غني کرده است.
رئيس سازمان سينمايي کشور با بيان اين که هنرمندان بزرگ در فضاي ادبيات حافظ و سعدي رشد پيدا کردند، تأکيد کرد: نوجواناني که مي‌خواهند وارد سينما شوند تاريخ و ادبيات ايران را مطالعه و بايد با آن آشتي کنند زيرا اين مطالب به گونه اي در کتاب مدارس مطرح مي‌شود که نوجوانان را از ادبيات دور مي‌کند.
وي با بيان اين که سينماي ايران به دليل غناي ادبي که دارد با ساير سينماهاي جهان متفاوت است، افزود: نوجوانان و جوانان ايراني بسيار متفاوت، با هوش و با ذکاوت‌تر از ساير نوجوانان هستند و براي موفقيت در سينما بايد ايراني فکر کرد و به دنبال کپي کردن نبود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن