تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814684050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‎الله‎جوادی‎آملی:حرامی‎ها را از حرم دور کنید


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آیت‎الله‎جوادی‎آملی:حرامی‎ها را از حرم دور کنید
روز نو : آیت‌الله جوادی‌آملی با اشاره به حادثه سنگین و اسفبار مکه و منا، گفت: این حادثه غمبار از بی تدبیری و سوء مدیریت مسئولان حرمین شریفین است.


آیت‌الله جوادی‌آملی با اشاره به حادثه سنگین و اسفبار مکه و منا، گفت: این حادثه غمبار از بی تدبیری و سوء مدیریت مسئولان حرمین شریفین است.


این مرجع تقلید در ابتدای جلسه درس تفسیر که در مسجد اعظم برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه منا، بیان کرد: سانحه سنگین و اسفبار مکّه و منا را به پیشگاه ولیّ عصر حضرت بقیّه الله(ارواح مَنْ سِواه فداه)، امت اسلامی و بازماندگان حادثه تلخ حجاز تسلیت عرض می‌کنیم. از ذات اقدس الهی تعالی ارواح جانباختگان و اجر جمیل بازماندگان را مسئلت می‌کنیم.


وی با بیان این‌که «کعبه که قبله مسلمانان و مطاف مسلمین است به عنوان بلد امین و منطقه امن معرّفی شده است» اظهار کرد: اگر حجاز، اگر مکّه، اگر آن سرزمین به برکت (أَطْعَمَهُم مِن جُوعٍ وَ آمَنَهُم مِنْ خَوْفٍ) متنعّم هستند، به وسیله این مطاف و قبله است و اگر مکّه به عنوان «بَلَد أمین» نامگذاری شد، به قداست این مطاف و قبله است.


وی با تاکید بر این‌که «مسئولیت صیانت از کعبه مسلمین باید بر عهده خود مسلمانان قرار بگیرد» اظهار کرد: مسئولان حجاز که نان قداست «بَلَد أمین» را به بهای ناامنی می‌خورند، شایسته و لایق حرم‌داری و حریم حرم را نگه‌داشتن نیستند، لذا بر امّت اسلامی لازم است، مسئولیّت صیانت قبله و کعبه مسلمین را به عهده بگیرند، تا از یوق استثمار و استکبار جهانی نجات پیدا کنند.


آیت‌الله جوادی‌آملی با اظهار امیدواری نسبت به بیداری امت اسلامی، سازمان‌های مدعی حقوق بشر را مورد خطاب قرار داد و بیان کرد: سازمان‌هایی که داعیه حقوق بشر را داشته و دارند، فریاد برآورند و این حرامی‌ها را از حرم دور کنند و اداره حرم را به عهده مسلمانان جهان بسپارند، تا مسلمانان نه شاهد حادثه تلخ مکّه باشند و نه شاهد حادثه غمبار منا. به امید بیداری امّت اسلامی و موفّقیت احکام و حِکَم آیات و سُنَن الهی.




تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن