تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مونيخ مقابل تيمي که ۴۵ بازي نباخته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۲ق.ظ)
مونيخ مقابل تيمي که ۴۵ بازي نباخته است موج-روز دوم از مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا درحالي از سه شنبه آغاز مي شود که بارسلونا در بازي مهم مقابل لورکوزن مسي را به دليل مصدوميت به خدمت نخواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، مدافع عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا که در بازي نخست خود مقابل رم با تساوي يک بر يک متوقف شده در ورزشگاه نيوکمپ ميزبان بايرلورکوزن خواهد بود. بارسا در داين بازي ليونل مسي را به دليل آسيب ديگي از ناحيه زانو در اختيار نخواهد داشت.
لوييس انريکه در خصوص غيبت مهاجم سرشناس آرژانتيني گفت: اين که مسي را نداريم غم انگيز است اما ما يک تيم هستيم و با يکديگر همکاري مي کنيم.
در ديگر بازي مهم فردا شب بايرن مونيخ ميزبان تيمي است که در همه رقابت ها ۴۵ بازي بدون باخت را پشت سر گذاشته است. مردان پپ گوارديولا تمام بازي‎هاي اروپايي خود را در فصل گذشته برده اند و فقط به بارسا باخته اند. بايرن در ليگ قهرمانان اروپا ۲۲ گل زده که هفت تاي آن در بازي با شاختار دونتسک در يک شانزدهم بوده است.بايرن، پورتو را هم در يک چهارم با نتيجه ۶ بر يک شکست داده است.
زوران ماميچ، مربي دينامو، در خصوص اين بازي اظهار کرد: در ورزش همه چيز امکان پذير است. اگر در بازي با بايرن همانند بازي با آرسنال عمل کنيم، مي توانيم نتيجه مثبتي بگيريم. شايد ما در بهترين روز تاريخمان باشيم و بايرن در بدترين روزش.

گروه E:
باته بلاروس - رم ايتاليا
بارسلونا اسپانيا - لورکوزن آلمان

گروه F:
آرسنال انگلستان - المپياکوس يونان
بايرن مونيخ آلمان - دينامو زاگرب کرواسي

گروه G:
پورتو پرتغال - چلسي انگلستان
مکابي تل آويو - دينامو کي‎يف

گروه H:
ليون فرانسه - والنسيا اسپانيا
زنيت روسيه - خنت بلژيک













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن