تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد مدير عامل بانک توسعه تعاون از شعب استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۱ق.ظ)
بازديد مدير عامل بانک توسعه تعاون از شعب استان سمنان موج - مدير عامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصي بخش تعاون، جهت دستيابي به جايگاه واقعي خود در نظام بانکي به دنبال ايجاد زيرساخت ها، برنامه ريزي و پايه ريزي جهت بهبود و رشد شاخص هاي عملکردي بانک است تا بتواند خدمات مطلوبي را به بخش تعاون و ساير بخش هاي اقتصادي ارائه نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر سهماني، مدير عامل بانک توسعه تعاون، در بازديد ادواري از شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان در جمع روساي شعب اين استان با بيان مطلب فوق اظهار کرد: بايد رشد منابع با کيفيت را نسبت به کميت مد نظر قرارد داده و به ترکيب مناسب منابع و نرخ تمام شده پول توجه زياد داشت.
وي افزود: مهم ترين شاخص مديريت منابع و مصارف، بهره وري صحيح از نيروي انساني، چالاکي و جواني سازمان است. که اين امر با ارتقاي شاخص هاي عملکردي، ترکيب منابع و مديريت مناسب مطالبات غير جاري از ديگر ويژگي هاي برجسته بانک توسعه تعاون در فرآيند خدمات رساني است.
رئيس هيأت مديره بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: در دولت يازدهم تغييرات مثبت و قابل توجهي در شاخص هاي نقدينگي، توليد ناخالص ملي و تورم ايجاد شده است که نويد بخش سال هاي خوب در پيش روي بانک است.
وي افزود: بانک بايد همسو و هماهنگ با اين تغييرات حرکت کند و با همدلي و برنامه ريزي منسجم، نظامات بانک را تنظيم نمايد.
وي در پايان ضمن تقدير از فعاليت هاي مديريت امور شعب سمنان تلاش براي بهره برداري حداکثري از مزيت هاي استان را خواستار شد و در پايان براي پيشرفت و بهبود استان سمنان ابراز اميدواري نمود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن