تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه آثار معماری ژاپن در همدان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با اجلاس بین المللی اوراسیا؛
نمایشگاه آثار معماری ژاپن در همدان افتتاح شد

کراپ‌شده - کراپ‌شده - اجلاس اوراسیا


شناسهٔ خبر: 2926110 - یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
استانها > همدان

همدان- نمایشگاه آثار معماری ژاپن همزمان با هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه آثار معماری ژاپن عصر یکشنبه همزمان با هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا که این روزها در همدان برگزار‌ می‌شود، در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان افتتاح شد.

در این مراسم، رسولی شهردار همدان، نظری رئیس شورای شهر همدان، یوسفی نوید معاون معماری و شهرسازی شهردار همدان، ریچی میاکی دبیر بین‌المللی هشتمین اجلاس، ملکی دبیر شورای راهبردی اجلاس و مهمانان خارجی و داخلی این اجلاس حضور داشتند.

در این نمایشگاه بیش از ۸۰ اثر از پرفسور میاکی و سایر معماران ژاپن به نمایش درآمده و علاقمندان می‌توانند از امروز تا هشت مهر در ساعات ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

هشتیمن اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا از ۲۸ شهریور تا هشت مهر ماه امسال به میزبانی شهرداری همدان، دانشگاه بوعلی سینا و میراث فرهنگی همدان برگزار می‌شود.

اختتامیه این همایش در دو بخش عمومی و تخصصی روز چهارشنبه هشت مهر ماه با حضور مقامات استانی و کشوری در سالن همایش‌های علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

نشست ارائه دستاوردهای تحقیقاتی فروم همدان و کارگاه تخصصی توسط اساتید بین‌المللی هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا نیز روز چهارشنبه بعدازظهر برگزار می‌شود.

محققان، کارشناسان و دانشجویان معماری و شهرسازی می‌توانند برای حضور در نشست، که در روز چهارشنبه هشت مهر امسال ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود، اقدام کنند.

به شرکت‌کنندگان در این نشست گواهی معتبر بین‌المللی اعطا می‌شود، دانشجویان ۶۰ هزار تومان، اعضای نظام مهندسی ۸۰ هزار تومان و آزاد ۱۰۰ هزار تومان باید برای شرکت در این نشست پرداخت کنند.ظرفیت پذیرش برای این نشست محدود بوده و متقاضیان تا تاریخ هفت مهر ماه امسال مهلت دارند تا فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن