تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت به موقع خسارت براي تشويق کشاورزان به کشت پاييزه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۱ب.ظ)
پرداخت به موقع خسارت براي تشويق کشاورزان به کشت پاييزه موج -رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان سمنان بر تسريع پرداخت مابقي خسارت وارده به بخش کشاورزي براي تشويق کشاورزان براي کشت پاييزه تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدحسن ميرعماد در آستانه شروع کشت پائيزه در نشست ستاد بيمه محصولات کشاورزي استان گفت: با توجه به در پيش بودن کشت پائيزه، لزوم حمايت از کشت گندم، برآورد واقعي و به موقع خسارت و پرداخت خسارت در موقع مقتضي و قبل از شروع فصل زراعي جديد در ترغيب و تشويق کشاورزان براي تحت پوشش بردن حداکثري مزارع کشت پائيزه مؤثر است.
وي در ادامه پيگيري مصوبات جلسات کارگروه‌هاي ستاد بيمه، پيگيري و تسريع در پرداخت خسارت سال زراعي گذشته، بر بررسي مديريت ريسک، اطلاع رساني براي پوشش بيمه انفرادي و عمومي کشت گندم، استقرار شرکت‌هاي خدمات بيمه اي در مراکز جهاد کشاورزي، تعيين سقف تعهدات بيمه کشت پائيزه در شهرستان‌ها و اعلان به صندوق بيمه، ارائه گزارش ارزيابي عملکرد سه ساله بيمه در استان و ايجاد تعهد براي شرکت‌هاي بيمه گر در شهرستان‌ها همراه با ارزيابي فعاليت آن‌ها تاکيد کرد.
در اين نشست، حسين اصغري معاون بهبود توليدات گياهي سازمان گفت: با عنايت به منابع آبي موجود و برداشت کنترل شده از منابع زيرزميني برآورد مي‌شود در سطح 25 هزار و 854 هکتار کشت گندم آبي و حدود 7 هزار هکتار کشت گندم ديم در سال زراعي جاري انجام شود که براي پوشش حداکثري بيمه نيازمند همکاري و تعامل لازم در راستاي ترغيب و تشويق کشاورزان براي تحت پوشش بردن بيشتر کشت هستيم.
خدابخش عرب معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان نيز بر پوشش حداکثري بيمه، ايجاد رضايتمندي در کشاورزان، برنامه ريزي واقع بينانه و استفاده از همه توان و ظرفيت بخش براي پوشش حداکثري، ارزيابي به موقع خسارت و دسترسي آسان کشاورزان به محل استقرار شرکت‌هاي بيمه گر و افزايش پوشش بيمه دام سبک تاکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن