تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروکش شدن معاملات سفته بازي در بازار مسکن محرک مثبتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
فروکش شدن معاملات سفته بازي در بازار مسکن محرک مثبتي است موج - مشاور وزير راه و شهرسازي در امور مديريت و تأمين مالي با تأکيد بر اين که حجم معاملات سفته بازانه در بازار مسکن کاهش يافته است، گفت: از ديد اقتصاد ملي فروکش شدن معاملات سفته بازي در بازار مسکن محرک مثبتي است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين عبده تبريزي در مورد امکان ورود به دوره رونق بدون افزايش قيمت‌ها وجود دارد،‌ گفت: رونق به معني ادامه معاملات سفته بازانه نيست و اينکه حجم معاملات سفته بازانه کاهش يافته است، نکته خوبي براي بازار مسکن محسوب مي‌شود.
وي با بيان اين که معاملات مصرفي در بازار در جريان است،‌ ادامه داد:‌ افزايش معاملات سفته بازانه را رونق نمي‌دانيم و اينکه اين دست از معاملات کاهش يافته است را نکته مثبتي براي اقتصاد کشورمان مي‌دانيم.
مشاور وزير راه و شهرسازي با اشاره به بازار مسکن کشورهاي توسعه يافته و اروپايي گفت: در کشوري مانند آلمان همواره توليد مسکن را ۱۰ درصد بالاتر از ميزان تقاضا نگه مي‌دارند و به همين دليل سفته بازي در اين بازار اتفاق نيفتد.
عبده تبريزي با بيان اين که هنوز در بازار نياز به مسکن وجود دارد، اظهار کرد: در سال‌هاي گذشته سرمايه‌گذاري مازاد در بازار مسکن در بخش‌هايي مانند؛ ساخت واحدهاي گران قيمت و تجاري داشتيم، اما؛ در واحدهاي ميان قيمت و ارزان قيمت براي خانه اولي‌ها و متقاضياني که هنوز صاحب‌خانه نشده‌اند،‌ کمبود و نياز وجود دارد.
وي با اشاره به نياز مسکن در بازه زماني بلند مدت ادامه داد:‌ تا ۱۰ سال آينده به سالي يک ميليون واحد مسکوني نياز وجود دارد که تأمين اين تعداد واحد مسکوني در طرح جامع مسکن هم ديده شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن