تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت هر بشکه بنزين در بازار آسيا يک دلار کاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۹ق.ظ)
قيمت هر بشکه بنزين در بازار آسيا يک دلار کاهش يافت موج - قيمت هر بشکه بنزين در بازار سنگاپور در هفته منتهي به ۱۸ سپتامبر (جمعه، ۲۷ شهريور) بيش از يک دلار کاهش يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، قيمت بنزين در هفته منتهي به ۱۸ سپتامبر با يک دلار و ۳۸ سنت کاهش به ۶۴ دلار و ۲۰ سنت براي هر بشکه رسيد؛ کاهش شديد تقاضا براي بنزين در بازار آسيا، سودهاي پالايشي حاصل از اين فرآورده نفتي را کم کرده است.
به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژي، قيمت نفت گاز در بازار سنگاپور در هفته مورد بررسي با يک دلار و ۱۹ سنت کاهش به ۵۸ دلار و ۹۲ سنت براي هر بشکه رسيد.
همچنين قيمت نفت کوره نيز در بازار آسيا به ۳۶ دلار و ۴ سنت براي هر بشکه رسيد؛ قيمت نفت کوره ۷۹ سنت در هفته منتهي به ۱۸ سپتامبر کاهش يافت.
قيمت بنزين در خليج مکزيک و بازار روتردام نيز کاهش يافت؛ قيمت بنزين در خليج مکزيک با يک دلار و ۶۷ سنت کاهش به ۵۵ دلار و ۵۵ سنت به ازاي هر بشکه رسيد؛ قيمت بنزين در بازار روتردام نيز با ۲ دلار و ۱۴سنت کاهش به ۷۰ دلار و ۲۰ سنت براي هر بشکه رسيد.
افزايش سطح ذخيره‌سازي بنزين در آمريکا و کاهش تقاضا براي اين فرآورده نفتي در بازار داخلي اروپا، سبب کاهش قيمت بنزين و به دنبال آن، کم شدن سودهاي پالايشي حاصل از اين فرآورده سبک نفتي شده است. اين در حالي است که ميزان صادرات بنزين از اروپا به غرب آفريقا، به دليل تأمين آن از سوي کشورهاي آفريقايي از سوي ساير منابع صادرکننده کاهش يافته است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن