تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي بوشهر افزايش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۲ب.ظ)
ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي بوشهر افزايش مي‌يابد موج - ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي استان بوشهر تا پايان امسال با اختصاص ۹۰۰ ميليارد ريال اعتبار به ۷۰ درصد افزايش مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلام عباس حسيني، مدير عامل شرکت گاز استان بوشهر، با اشاره به اجراي بيش از يک هزار و ۳۱۴ کيلومتر شبکه در روستاهاي اين استان، گفت: تاکنون با اجراي اين مقدار شبکه‌گذاري، ۱۵۹ روستاي استان به شبکه سراسري گاز متصل و زمينه برخورداري ۳۵ هزار خانوار روستايي از نعمت گاز نيز فراهم شده است.
غلام عباس حسيني در ادامه از توسعه شتابان گازرساني به روستاها و افزايش روزافزون شمار روستاييان برخوردار از گاز در سطح استان خبر داد و افزود: بر اساس بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال ۹۳ و ساير منابع آن در سال ۹۴، وزارت نفت از محل جايگزيني گاز با حامل‌هاي انرژي در مدت تعيين شده نسبت به گازرساني به تمام روستاهاي بالاي ۲۰ خانوار اقدام مي‌کند که ۲۰۰ روستاي استان بوشهر مشمول اين قانون مي‌شوند.
وي اعلام کرد: اين شرکت با برنامه‌ريزي لازم و با اختصاص ۹۰۰ ميليارد ريال تا سال آينده، روستاهاي يادشده را به شبکه سراسري متصل کرده و بر همين اساس، درصد پوشش خانوارهاي روستايي از نعمت گاز تا پايان امسال به ۷۰ درصد و تا سال آينده به ۹۵ درصد افزايش مي‌يابد.
به گفته وي، بر همين اساس، ۹۰۰ کيلومتر شبکه براي گازرساني به روستاهاي يادشده اجرا خواهد شد که با تحقق کامل اين برنامه، زمينه برخورداري ۲۶ هزار خانوار روستايي از نعمت گاز طبيعي فراهم مي‌شود.
حسيني با تاکيد بر تسريع گازرساني به روستاهاي استان بوشهر به عنوان يکي از اولويت‌هاي پيش رو تاکيد کرد: تسريع در گازرساني به روستاهاي استان و جبران عقب‌ماندگي آن‌ها يکي از مطالبات اساسي مردم و به ويژه روستاييان است که تحقق آن ضمن افزايش سطح رضايتمندي اين بخش به فرايند توليد در روستاها نيز کمک کرده و از مهاجرت‌هاي ناشي از کمبود در روستاها جلوگيري مي‌کند.
وي در همين ارتباط با اشاره به اهميت گاز طبيعي به عنوان منبع انرژي پايدار در سبد انرژي کشور، تصريح کرد: محروميت زدايي، صيانت از محيط زيست و شکوفايي و رونق در روستاها از جمله ديگر اهداف مهمي است که با گازرساني به روستاها محقق مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن