تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفروش‌ترين فيلم سال «محمد رسول الله (ص)» شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۹ب.ظ)
پرفروش‌ترين فيلم سال «محمد رسول الله (ص)» شد موج - با اعلام رسمي فروش فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» تا به امروز شنبه ۴ مهر، به فروش ۶ ميليارد و ۶۷۶ ميليون تومان رسيد و در رتبه‌اي بالاتر از فيلم سينمايي «نهنگ عنبر» پرفروش‌ترين فيلم امسال جاي گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» که از پنجشنبه 5 شهريور اکرانش را شروع کرده است بعد از گذشت نزديک به يک ماه اکران، بنا به اعلام سايت سينما تيکت، به فروش 6 ميليارد و 676 ميليون و 600 هزار تومان رسيد.
البته اين آمار فروش در سينماهاي مکانيزه در ساعات مختلفي صورت مي‌گيرد و نمي‌توان فقط به اعلام آمار فروش سيستم مکانيزه سايت سينما تيکت اکتفا کرد، چون آمار فروشي که اعلام شده است متعلق به سالن‌هايي است که مجهز به سيستم مکانيزه فروش بليت هستند و آمار دقيق از فروش سالن‌هايي که مجهز به اين سيستم نيستند، در دست نيست.
با احتساب اين آمار فروش، فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» در رتبه‌اي بالاتر از فيلم سينمايي «نهنگ عنبر» جاي گرفت و مي‌توان فيلم مجيد مجيدي را به‌عنوان پرفروش‌ترين فيلم امسال تا به امروز در نظر گرفت.
پيش‌بيني مي‌شود اکران فيلم «محمد رسول الله (ص)» رکورد فروش سينماهاي کشور را بشکند و بيش از شش ماه اکران سالن‌هاي سينماي کشور را بگيرد.
فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» به‌کارگرداني مجيد مجيدي، که به‌تازگي به‌جز سينماهاي ايران در جشنواره بين المللي فيلم مونترال هم اکران شده با بازي چهره‌هايي چون مهدي پاکدل، عليرضا شجاع نوري، ساره بيات، مينا ساداتي، محسن تنابنده و... ساخته شده است.
قصه فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» از روزهاي آخر شعب ابوطالب آغاز مي‌شود، بخش‌هايي از فيلم زمان حصر پيامبر اکرم (ص) در شعب ابوطالب خواهد بود و ساير صحنه‌ها به‌صورت فلاش‌بک قبل از تولد تا مقطع 12 سالگي پيامبر اکرم (ص) است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن