تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815577251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوکراین 230 دلار برای هر 1000 متر مکعب گاز به روسیه پرداخت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/07/04
الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه روز شنبه اعلام کرد اوکراین با در نظر گرفتن تخفیف ، حدود 230 دلار برای هر 1000 متر مکعب گاز به روسیه پرداخت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، روسیه ماه ژوئیه اعلام کرده بود با پایان یافتن قرارداد پیشین ، تحویل گاز به اوکراین را به حال تعلیق درآورده است. دولت کیف از پرداخت 247 دلار برای هر 1000 مترمکعب گاز امتناع کرده و پرداخت 220 دلار بابت این میزان را خواستار شده بود.
بر اساس توافق موقت، روسیه در ماه اکتبر دو میلیارد متر مکعب گاز به اوکراین می دهد و شرکت نفت و گار اوکراین 500 میلیون دلار بابت این میزان گاز به شرکت گازپروم روسیه پرداخت خواهد کرد.
آلکسی میلر ، رئیس شرکت گازپروم روسیه نیز روز شنبه در مورد توانایی اوکراین در پرداخت هزینه گاز روسیه در ماه های نوامبر و دسامبر گفت :« ما فرض می کنیم که اوکراین 500 میلیون دلار دارد و دریافت گاز روسیه ابتدای اکتبر آغاز می شود.»
وی افزود:«البته این دو میلیارد متر مکعب مشکل را حل نمی کند در صورتی که زمستان سختی در پیش باشد باید انتظار مشکلاتی را داشت.»
179/145 [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۴مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن