تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815231502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري سوداگران مرگ در بروجرد با بيش از دو كيلوگرم هروئين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۸ب.ظ)
دستگيري سوداگران مرگ در بروجرد با بيش از دو كيلوگرم هروئين موج - بروجرد - رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي لرستان، از دستگيري دو سوداگر مرگ و کشف مقدار 2 کيلو و 900 گرم موادمخدر از نوع هرويين در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ هبت اله فرخي در تشريح اين خبر گفت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه دو نفر قاچاقچي مواد مخدر در بروجرد در امر تهيه و توزيع موادمخدر فعاليت دارند، شناسايي و پيگيري موضوع با هماهنگي مقام قضايي بصورت ويژه در دستور كار مأموران مبارزه بامواد مخدر استان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: دو اكيپ از مأموران موادمخدر استان با همكاري مواد مخدر بروجرد با انجام يک سري کار اطلاعاتي خودروي حامل مواد را در سطح شهر متوقف و يک نفر را دستگير کردند.
اين مقام مسوول خاطر نشان كرد:در بازرسي اتوبوس توقيفي، مقدار 2 كيلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع هرويين كشف و ضبط شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان تصريح کرد: متهم به يگان انتظامي انتقال و در بازجويي هاي فني اعتراف كرد با همدستي يك نفر اقدام به اين كار نموده كه وي نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.
فرخي در پايان با اشاره به اينكه سوداگران مرگ با پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت سوداگران مرگ با اطلاع بموقع و تماس با مرکز 110 پليس را در جهت شناسايي و دستگيري مجرمان ياري نمايند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن