تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813078517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جام جهاني 2022 قطر در ماه هاي نوامبر و دسامبر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳ق.ظ)
برگزاري جام جهاني 2022 قطر در ماه هاي نوامبر و دسامبر موج - فدراسيون بين المللي فوتبال اعلام کرد جام جهاني 2022 قطر در ماه هاي نوامبر و دسامبر برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، جام جهاني به طور معمول در تابستان برگزار مي شود، اما به علت گرماي شديد هوا در تابستان اين کشور، زمان برگزاري جام 2022 به خاطر سلامت ورزشکاران تغيير کرد.
بر اساس برنامه جديد، اين مسابقات از 30 آبان تا 27 آذر ماه 1401 ( 21 نوامبر تا 18 دسامبر) برگزار مي شود. با اين حال اين زمان در بحبوحه رقابت هاي بزرگ ترين ليگ هاي اروپايي است و امکان دارد اين باشگاه ها به علت ضرر مالي ناشي از لغو بازي هاي خود فيفا را به دادگاه بکشانند.
قرار بود سپ بلاتر رييس فيفا روز جمعه توضيحات در اين باره ارائه کند، اما کنفرانس خبري او لغو شد.
بر اساس تصميم فيفا، اين تورنمنت در مدت 28 روز برگزار مي شود. فينال جام 2022 روز 18 دسامبر برگزار خواهد شد. جام جهاني بطور معمول در مدت 32 روز برگزار مي شود. گمان مي رود کوتاه شدن زمان اين جام به منظور به حداقل رساندن تاثير آن بر رقابت هاي داخلي کشورهاي شرکت کننده باشد.
قطر که به نحو جنجال برانگيزي موفق به کسب حق ميزباني اين جام شد، در سال 2010 در جريان کسب ميزباني وعده داده بود که اين تورنمنت را در تابستان برگزار مي کند و از فناوري هاي خنک کننده براي کاهش دماي هوا در ورزشگاه ها بهره مي گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن