تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812903867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت و گو با فارس عنوان شد خاطرات کم نظیر روزهای جنگ تحمیلی در برنامه «خاطره»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت و گو با فارس عنوان شد
خاطرات کم نظیر روزهای جنگ تحمیلی در برنامه «خاطره»
تهیه کننده برنامه «خاطره» از پخش تصاویری از دوران دفاع مقدس خبر داد که تنها یک بار از شبکه یک سیما در دهه 60 پخش شده اند.

خبرگزاری فارس: خاطرات کم نظیر روزهای جنگ تحمیلی در برنامه «خاطره»



«لعیا عباس میرزایی» تهیه کننده برنامه تلویزیونی «خاطره» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه یکسری تصاویر آرشیوی و نوحه ها هستند که هر سال با آغاز هفته دفاع مقدس به تکرار از شبکه های مختلف تلویزیون پخش می شوند و گاهی یک تصویر از چند شبکه به فاصله زمانی کوتاهی پخش می شود، گفت: برنامه خاطره امشب تلاش کرده از این تکرار به دور باشد لذا تمامی تصاویری که در خاطره او مهر بینندگان شاهد آن خواهند بود، تصاویری هستند که تنها یکبار در دهه 60 و در دوران دفاع مقدس از شبکه یک پخش شده است.

وی افزود: ما در این قسمت تصاویری مربوط به اعزام اولین گروه های نیرو به جبهه، عکس العمل رزمندگان به کمکهای مردمی و اردوگاه جنگ زدگان غرب کشور و ... را خواهیم داشت. علاوه بر آن یادی خواهیم کرد از سریال «آخرین روز تابستان» با بازی زنده یاد ابوالفضل سپهر.

این تهیه کننده در ادامه با تاکید بر اینکه بی انصافی است که خاطره را شبیه به برنامه های نوستالژیک دیگر شبکه ها بدانیم و مقایسه کنیم چرا که بیشترین تصاویر پخش شده در این برنامه جزو آرشیو نایاب و غیر تکراری صداوسیما است، اظهارداشت: پخش سرنگونی 22 هواپیمای عراقی تنها 2 ماه بعد از آغاز جنگ تحمیلی، توسط نیروهای هوایی جمهوری اسلامی ایران از جمله این تصاویر است.

وی عنوان داشت: در برنامه خاطره این هفته که مدت زمان آن 34 دقیقه خواهد بود، علاوه بر تصاویر ویژه هفته دفاع مقدس بخشی از برنامه به مناسبت عید قربان به پخش تصاویری از فیلم سینمایی هالوی خوش شانس، اجرای خانم فریده معلمی در عید قربان سال 69، مستند حادثه جویان و .. خواهد پرداخت.

این برنامه امشب قبل از خبر 21 پخش خواهد شد و بازپخش آن فردا قبل از خبر ساعت 14 خواهد بود. انتهای پیام/

94/07/01 - 16:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن