تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمتی، فروزان و بیرانوند بین بهترین‌ها نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سید مهدی رحمتی وحید طالب لو رحمتی، فروزان و بیرانوند بین بهترین‌ها نیستند

ورزش> لیگ برتر؛
رحمتی، فروزان و بیرانوند بین بهترین‌ها نیستند
در خبر قبلی آماری از بدترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار مخطابان قرار دادیم و مشخص شد آمار گل‌های خورده پرسپولیس و فولاد اصلا خوب نیست.



به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"بهترین گلرهای لیگ در تیم‌های دوم، سوم، چهارم و نهم جدول حضور دارند.
دو گلر تیم‌های اصفهانی و دروازه‌بان‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی که در 6 بازی، سه گل دریافت کرده‌اند.
فرناندو خسوس، اخباری، شهاب گردان و رشید مظاهری عملکرد خوبی تا اینجای فصل داشتند و غیر از اخباری، مابقی با درخشش تیم‌شان را به رتبه‌های بالای جدول رساندند.
اخباری البته کار به مراتب سخت‌تری انجام داد. او علاوه بر نیمکت نشین کردن مهرداد طهماسبی، که فصل درخشانی در صبای قم پشت سر گذاشته بود، به تیم ملی هم رسید و در بازی جام حذفی مقابل صبا نشان داد بی‌دلیل نیست که مربیان تیم تبریزی او را به عنوان گلر اول تراکتورسازی در این فصل انتخاب کرده‌اند.
باید منتظر ماند و دیداین گلرها می‌توانند همچنان عملکرد خوب‌شان را در این فصل حفظ کنند یا پرویز کریمی، رحمتی و فروزان به آمار آنها خواهند رسید.
در میان گلر‌های خوب امسال، پرویز کریمی آماری عالی از خود به جای گذاشته است.   شاید اگر مهاجمان استقلال اهواز که تنها دو گل در 5 بازی به ثمر رسانده‌اند عملکرد بهتری از خود نشان می‌دادند، فشار روی این گلر هم کمتر می‌شد و او می‌توانست بهتر از این عمل کند. با این حال، او تنها 4 گل در بازی‌های این فصل دریافت کرده و جزو بهترین‌های لیگ برتر تا اینجای فصل است./بانک ورزش/110
 



۰۱/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن