تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814797370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احساس امنيت رواني در جامعه با مشارکت دهي مردم متجلي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۶ق.ظ)
احساس امنيت رواني در جامعه با مشارکت دهي مردم متجلي مي‌شود موج - فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران گفت: احساس امنيت رواني در جامعه در سايه شناخت مقوله مشارکت دهي مردم متجلي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محسن خانچرلي، فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران، اظهار داشت: خدمت در نيروي انتظامي توفيقي الهي است که بايد قدر اين فرصت را دانست.
وي خدمت در اين نيرو را بسيار حساس و مهم دانست و تصريح کرد: پليس به صورت مستقيم با مردم در ارتباط است همواره در نوک پيکان قرار داشته و ممکن است آسيب‌هايي متوجه اين نيرو باشد.
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود: ثمره ارزشمند ارتباط مؤثر و مفيد با مردم و تکريم ارباب رجوع، کسب اعتماد و جلب رضايت مردم و بالاخره دست‌يابي به احساس امنيت رواني در سطح جامعه است که در سايه شناخت مناسب مقوله مشارکت دهي مردم متجلي مي‌شود.
اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: نيروي انتظامي به عنوان سازماني که در ميان ساير بخش‌هاي حاکميت نزديک‌ترين سطح تعامل و برخورد را با مردم دارد، لازم است در برقراري نظم عمومي و امنيت اجتماعي بيشترين توجه را به مردم داشته باشد.
سردار خانچرلي، رويکرد جامعه محوري پليس را نوعي استراتژي در نيروي انتظامي برشمرد و بيان داشت: از آنجا که مقوله نظم و امنيت، بيش از هر مقوله اجتماعي ديگر، مقوله‌اي عمومي و مردمي است، سازمان پليس به عنوان سازماني که مسووليت سنگيني در حوزه برقراري نظم عمومي و امنيت اجتماعي بر عهده دارد، بيش از هر سازمان و نهاد ديگري نيازمند توجه به رويکرد جامعه محوري است.
وي با تأکيد بر دقت در انجام مأموريت‌ها از سوي کارکنان انتظامي، گفت: در انجام مأموريت‌ها بايد سعي شود مواردي که موجب ايجاد شبهه و خطا مي‌شود را شناخته و راه‌ها نفوذ آن را بست.
رئيس پليس غرب استان تهران در خاتمه گفت: فلسفه وجودي پليس در هر جامعه ايجاد نظم، امنيت و آرامش براي مردم بوده و در نظام جمهوري اسلامي اين هدف با تلفيق ارزش‌هاي معنوي از يک پشتوانه محکم ديني برخوردار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن