تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815159311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی از اصول خود عدول نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه اردبیل : انقلاب اسلامی از اصول خود عدول نمی کند خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انقلاب اسلامی هیچ وقت از اصول خود عدول نکرده و نخواهد کرد
۱۳۹۴ سه شنبه ۳۱ شهريور ساعت 13:50

امام جمعه اردبیل =خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، آیت الله سیدحسن عاملی در آیین رژه نیروهای مسلح در میدان مصلای اردبیل افزود: شعار انقلاب اسلامی ایران شعار جهانی است و این انقلاب هیچ وقت از اصول محکم خود عدول نخواهد کرد چون اگر ما از اصول خود کوتاه بیاییم در واقع از عاشورا، غدیر و بعثت تنزل کرده ایم.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران فقط برای به زیر کشیدن و سرنگون کردن رژیم منحوس پهلوی بوجود نیامد بلکه صدور انقلاب اسلامی نشان دادن چهره کریه اهریمن و استکبار و حفظ کرامت انسانی از جمله اهداف آن است.
عاملی بیان کرد: تمام انقلاب ها در دنیا بعد از گذشت چند سال استحاله می شوند اما به شکر خدا انقلاب اسلامی ایران به خاطر اهداف آرمانی، اسلامی و انسانی خود روز به روز پویاتر می شود.
وی اضافه کرد: دشمنان و استکبار به خاطر وجود چنین مختصات و ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی ایران است که از اول انقلاب با آن دشمنی و علیه آن شیطنت و توطئه می کنند.
عاملی گفت: دشمنان با راه اندازی ترفندها، امپراطوری رسانه ای و نقشه های مختلف در صدد سرکوب کشورمان هستند که نیاز است در این باره همه مردم هوشیاری لازم را داشته باشند تا نقشه های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.
امام جمعه اردبیل با اشاره به این که جنگ هنوز تمام نشده اظهار داشت: امروز دشمن در پی نفوذ به کشور است و بدترین نفوذ هم نفوذ فرهنگی است و دشمن با این کار می خواهد غیرت، مدنیت، آداب و رسوم، سنت و فرهنگ را از خانواده ها و ملت ما بگیرد و همه چیز ما را غربی کند.
عاملی بیان کرد: باید خانواده ها بسیار هوشیار باشند و در دام و تله دشمن نیافتند.
وی اضافه کرد: امروز رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور تنها گوشه ای از توانمندی ها و اقتدار ایران است که دشمنان و بدخواهان این کشور را مایوس و نا امید می کند.
امام جمعه اردبیل گفت: تاریخ نشان می دهد که ملت ایران مردمی صلح طلب بوده و هیچ گاه به دنبال جنگ علیه کشوری نبوده است ،اما اگر کشوری بخواهد فکر تجاوز و نگاه چپ به ایران بکند بی شک ضربه بسیار بزرگی می خورد.
گفتنی است:در این آیین یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در اردبیل از مقابل جایگاه و تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه رفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن