تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812938688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق قريب الوقوع دامداران و صنايع لبني بر سر قيمت خريد شير خام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۰ق.ظ)
معاون وزير جهادکشاورزي به موج خبر داد: توافق قريب الوقوع دامداران و صنايع لبني بر سر قيمت خريد شير خام موج - يک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزي معتقد است که به زودي خبرهاي خوبي از اين صنعت منتشر خواهد شد.
معاون وزير جهادکشاورزي در امور توليدات دامي از توافق قريب الوقوع دامداران و صنايع لبني که بيش از يک سال بر سر قيمت خريد شيرخام اختلاف داشتند، خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر حسن رکني گفت: صنايع لبني و دامداران را به هيچ عنوان از هم جدا نمي دانم و هر دو مانند حلقه زنجير به هم متصل هستند که منافع شان مشترک است؛ درست همانند زنجيره توليد در بخش طيور.
رکني با اشاره به اينکه سال گذشته قيمت 1440تومان براي خريد شيرخام توسط ستاد تنظيم بازار به تصويب رسيد اما بنا به دلايلي اجرايي نشد، افزود: ما به دنبال اين هستيم که قيمت به صورت منطقي تعيين و اجرا شود البته به شرطي که منافع هيچ کدام از طرفين به خطر نيفتد.
معاون وزير در امور توليدات دامي اظهار کرد: اخيرا اتفاق هاي خوبي در راستاي توافق صنايع لبني و دامداران افتاده و اين دو طي جلساتي به نتايج مثبتي رسيده اند و اميد مي رود که توافق نهايي در آينده اي نزديک اعلام شود.
اين مقام مسئول اعتقاد داشت که بايد مديريت دامداري ها به گونه اي پيش رود که دامداري ها هم بتوانند در بخشي از کارخانجات لبني ذي سهم باشند.
رکني در پاسخ به اين سوال که از نظر شما به عنوان عضو هيات مديره صنايع شير ايران، سود صنعت شير چقدر تخمين زده مي شود؟ گفت: از نظر سود، هر کارخانه اي فاکتورهاي مخصوص به خودش را دارد. بنابراين اکنون نمي توانم عددي را اعلام کنم اما در واقع همانطور که دامداران با مشکلات فراواني دست به گريبان هستند، صنايع لبني نيز خالي از مشکل نيست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن