تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مجتمع آموزشی رفاه شرق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور نهاوندیان رییس دفتر ریاست جمهوری صورت پذیرفت؛ افتتاح مجتمع آموزشی رفاه شرق خبرگزاری پانا:با حضور نهاوندیان رییس دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران ، چهاربند مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران ، حبیبی مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 آموزش و پرورش شهرتهران و جمع كثیری از مسوولان منطقه ای ، مراسم افتتاحیه مجتمع آموزشی رفاه شرق منطقه 4 تهران برگزار شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳۱ شهريور ساعت 11:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، مدیر كل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن خیر مقدم به دكتر نهاوندیان و هیات همراه و قدردانی از زحمات مسوولان آموزش و پرورش منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران و مجتمع آموزشی رفاه شرق ، افتتاح این واحد آموزشی را گامی موثر در پیشبرد اهداف نظام آموزشی عنوان كرد.

چهاربند سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش را سندی معتبر و نقشه راه آموزش و پرورش و مورد تاكید مقام معظم رهبری و مقام عالی وزارت توصیف كرد و حركت در مسیر این سند را  اساسی ترین اقدام آموزش و پرورش خواند .

مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران توجهات دولت تدبیر و امید را به فرهنگیان و دانش آموزان بسیار خاص عنوان كرد و با اشاره به ساحت های 6 گانه تربیتی ، عنایت بیش از پیش همكاران و فرهنگیان فرهیخته آموزش و پرورش به این مهم را مورد تاكید قرار داد و ضمن تبریك به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ، برای تمامی دست اندركاران نظام تعلیم و تربیت آرزوی توفیق و بهروزی نمود.

در این مراسم همچنین نهاوندیان رییس دفتر ریاست جمهوری ، ضمن ابلاغ سلام دكتر روحانی رییس محترم جمهور ، وزرات آموزش و پرورش را وزارتخانه ای پویا و مردم محور معرفی كرد و توجه و همراهی هرچه بیشتر دولت و مجلس را با این نهاد آموزشی مورد تاكید قرار داد.

نهاوندیان ضمن تاكید بر ارتقای والای جایگاه معلمان و فرهنگیان در جامعه ، اقدامات آموزش و پرورش را در خصوص نظام رتبه بندی معلمان ارزشمند بیان كرد و در این راستا از حمایت و پشتیبانی همه جانبه دولت خبر داد.

در این مراسم مجتمع آموزشی رفاه شرق توسط نهاوندیان افتتاح و مدعوین از فضاهای آموزشی، كلاس های درس ، آزمایشگاه ، سایت رایانه و ...بازدید كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن