تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819922617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طارمی باید پسرخوب بوشهر باقی بماند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طارمی باید پسرخوب بوشهر باقی بماند
حسینی نسب می گوید طارمی از کشف های استیلی است.

مهدی حسینی نسب، مربی ملوان درباره بازی با پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت : از نمایش تیممان در 120 دقیقه ی بازی راضی هستیم. البته مصدومیت پژمان نوری و افشین برنامه مارا به هم زد. ما در بازی با پرسپولیس از 2-3 جوان استفاده کردیم و امیدواریم بتوانیم به مانند راه آهن چند جوان به فوتبال ایران معرفی کنیم. درست است بازی دیروز مهم بود اما آقای استیلی به جوانان بازی داد تا در بازی های بزرگ خود را نشان دهند.

وی در ادامه گفت: ما هم روزی در پرسپولیس بوده ایم و شرایط را درک می کنیم. پرسپولیس در این بازی نیاز به پیروزی داشت و بهتر است قضاوت روی اتفاقات روی زمین نداشته باشیم. بهتر است این صحنه ها را نداشته باشیم و دیشب در کارشناسی برنامه ی شبکه ی ورزش مشخص شد اتفاقی نیفتاده است و این اتفاقات خیلی به ضرر ما تمام شد.

وی همچنین درباره ی طارمی گفت : طارمی از کشف های آقای استیلی درشاهین بوشهر است و از آنجا به فوتبال ایران معرفی شد و ما نیز در کادر آن تیم بودیم. طارمی در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و باید همان پسر خوب بوشهر باقی بماند. من اورا در بوشهر به مودب شناختم و اکنون هم اینگونه است. آقای استیلی هم قبل از بازی او را در آغوش گرفت و به او همین موضوع را گفت که باید همان پسر خوب باقی بماند.



10:23 1394/06/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن