تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربیان پرورشی در تربیت معنوی با خانوادها تعامل داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره ی قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان: مربیان پرورشی در تربیت معنوی با خانوادها تعامل داشته باشند خبرگزاری پانا : رئیس اداره ی قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان استان اصفهان : مربیان پرورشی در تربیت با خانوادها تعامل و خانواده را تربیت معنوی دخیل نمایند .
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور ساعت 09:10

خبرگزاری پانا+

سید احمد طباطبایی رئیس اداره ی قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در گفتگو با پانا افزود :  مربیان پرورشی برای همه افراد مدرسه فعالیت  نمایند ؛ نباید این فعالیتهای محدود به یا 60 نفر از دانش آموزان فعال یک مدرسه محدود گردد .
 وی گفت : در زمینه قرآن عترت و نماز یک سری مشکلات  ی وجود دارد که باید با  ارتقاع فعالیت های پرورشی به خصوص اقامه ی نماز و قرآن موانع حل گردد .
وی با اشاره به اینکه  بحث اقامه ی نماز تنها  مربوطه  مدرسه و اداره نمی شود ؛ افزود:  خانواده و  معلمین می توانند در این زمینه نقش اساسی داشته باشند و موثرواقع شوند .
 رئیس اداره ی قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت : رشد و ارتقاء معنوی در مورد همه دانش آموزان باید صورت بگیرد و و صرف  انتخاب دانش آموزان مومن و مذهبی  نباشد .
 وی در ادامه افزود: بنیه دینی دانش آموزان در مدرسه شکل می گیرد که ما باید در این زمینه پیشگام باشیم .
طباطبایی  افزود : مردم ما بگونه ای تربیت شده اند که در زمینه ائمه محبت دارند اما معرفت و شناخت نسبت به انها با کاستی همراه است ؛که مدارس ما باید در این زمینه کار کنند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن