تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه‌های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ویژه برنامه‌های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش اعلام شد
معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا ویژه برنامه‌های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش را اعلام کرد.

ویژه برنامه های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش اعلام شد
به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین "سعید نصیرالاسلامی" معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی  گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، فرماندهان و مسئولین با حضور در بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد و بعد از ظهر همان روز نمایشگاه هوایی در پایگاه شهید لشگری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در دومین روز از هفته دفاع مقدس نیز، از پیشکسوتان و خلبانان شرکت کننده در عملیات اولین پاسخ و 140 فروندی (که در تاریخ 31 شهریور و اول مهر سال 59 بر علیه رژیم بعث عراق انجام شده) در دانشگاه "شهید ستاری" تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی اظهار داشت: برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تقدیر از سربازان وظیفه در ستاد و کلیه یگان های تابعه نیروی هوایی در دستور کار قرار دارد و فرماندهان و مسئولین این نیرو و یگان های تابعه با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار و از آن ها تجلیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: ضمن برگزاری دعای روز عرفه در کلیه یگان ها و منازل سازمانی نهاجا،  محافل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانواده ها ی این نیرو نیز برگزار می شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاورد های این نیرو و  مسابقات فرهنگی از قبیل مقاله نویسی، کتاب خوانی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با محوریت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، در کلیه یگان ها پیش بینی شده و فیلم‌های سینمایی مرتبط با ایام هفته دفاع مقدس در سینما‌های نیروی هوایی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان داشت: در این ایام فرماندهان و مسئولین یگان های نیرو با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان دیدار خواهند کرد.


حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: ضمن تولید مقالات و برنامه های تلویزیونی و رادیویی مناسب در خصوص نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس، هماهنگی های لازم برای حضور پیشکسوتان در برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی نیز انجام شده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری منطقه 13 یادواره شهدای نیروی هوایی نیز  در سالن کوثر شهرداری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برگزاری دوره آموزشی مشق عملیات سریع در پایگاه شکاری برادران شهید دل حامد + تصاویر
نمایش تجهیزات نظامی ارتش و سپاه در رژه 31 شهریور + تصاویر
آیا ایران 50 فروند جنگنده "Mig 35" می‌خرد؟ + تصاویر
انهدام کشتی "سانگاری" با موشک "HY-2 "/"بمب 500 پوندی" نهاجا + تصاویر
پایان رزمایش زمانی خواهد بود که یگان‌های شرکت کننده به پایگاه‌های خود بازگردند/تمامی پایگاه های نهاجا در رزمایش شرکت کردند
"جنگنده-بمب‌افکن‌‌های ارتش" پایگاه‌های هدف را منهدم کردند/"بمب 500 پوندی" نهاجا + تصاویر





۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن