تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803044963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام ويژه‌برنامه‌هاي هفته «دفاع مقدس» صداوسيما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۴۹ب.ظ)
در هفته دفاع مقدس؛ اعلام ويژه‌برنامه‌هاي هفته «دفاع مقدس» صداوسيما موج-هم‌زمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس، شبکه‌هاي راديويي و تلويزيوني با تدارک برنامه‌هاي متنوع در قالب‌هاي مختلف سريال، فيلم، مستند، ترکيبي و... به استقبال اين هفته مي‌روند تا آن را با شکوه و ارزشمند برگزار کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، هشت سال دفاع مقدس، اتفاق بزرگي در تاريخ کشورمان است. رويدادي که تعاريف تازه‌اي را در فرهنگ و رسانه به‌وجود آورده و تأثير شگرفي روي رسانه بزرگي مانند راديو و تلويزيون گذاشته است؛ به‌طوري که با گذشت بيش از دو دهه از اين اتفاق، رسانه‌ها از جنبه‌هايي متفاوت به آن مي‌پردازند و تلاش مي‌کنند آثاري توليد کنند که ضمن گراميداشت رشادت‌ها و جوانمردي‌هاي مردان اين سرزمين، آرمان‌هاي آنان فراموش نشود و فرهنگ ايثار و شهادت در دل نسل‌هايي که آن روزها را لمس نکرده‌اند معني و مفهوم پيدا کند. رسانه ملي براي پاسداشت اين رشادت‌ها برنامه‌هاي متنوعي را براي اين ايام تدارک ديده است.

شبکه يک سيما: شور شيرين همراه با نورالدين پسر ايران
مجموعه تلويزيوني «شور شيرين» به کارگرداني جواد اردکاني که سال گذشته در سينماها اکران شد، از شنبه ۲۸ مرداد تا اول مهر ساعت ۲۲ به روي آنتن شبکه يک مي‌رود. اين سريال با محور زندگي شهيد محمود کاوه، حوادث سال ۵۹ کردستان را روايت مي‌کند. رضا رويگري، احمد نجفي و شبنم قلي‌خاني از بازيگران اين سريال هستند؛ مستندهاي «ازاشنويه تا خرمشهر» که خاطرات دفاع مقدس را روايت مي‌کند، «مردان آفتاب» که با اجراي بهروز کريمي، تصويري از رشادت‌هاي تک تيراندازان جبهه غرب را به تصوير مي‌کشد، «سراج» با اجراي حسين سبطي، که برخي رويدادهاي دفاع مقدس را مرور مي‌کند، مستند شش قسمتي «خط مقدم» در خصوص دستاوردهاي ايران در صنعت موشک‌سازي، مستند «آن فرو ريخته گل‌هاي پريشان در باد» با موضوع جانبازي که پس از شهادت، اعضاي خود را اهدا کرد و مستند ۴۰ دقيقه‌اي «شناسنامه» درباره زندگي يکي از اعضاي گروهک منافقين که توبه کرده و شهيد شده است از برنامه‌هاي اين شبکه است. ضمن اينکه در اين هفته، مسابقه هفت قسمتي «تيپ مخصوص» ويژه هفته دفاع مقدس براي بينندگان پخش خواهد شد و در کنار آن مستند «هم پرواز» درباره خلبان‌هاي شجاع و غيور ايراني، مستند دو قسمتي «حصر آبادان»، مستند هفت قسمتي «فرماندهان» روايتگر خاطرات فرماندهان دفاع مقدس و مجموعه پويانمايي «نورالدين پسر ايران» به تهيه‌کنندگي علي تقي‌پور و با صداي بازيگران سرشناس سينما و تلويزيون هر روز ساعت ۱۳: ۲۰ روي آنتن مي‌رود.

شبکه دو: روايت خرمشهر با کيميا
مجموعه تلويزيوني ۱۱۰ قسمتي «کيميا» به کارگرداني جواد افشار و تهيه‌کنندگي محمدرضا شفيعي که از چهارم مهر، هر شب ساعت ۲۱: ۳۰ روانه آنتن شبکه دو سيما خواهد شد، مهم‌ترين برگ سيما در ايام دفاع مقدس است. اين سريال که راوي زندگي زني به نام کيميا در سه دوره است، تا پايان سال همراه مخاطبان اين شبکه خواهدبود و در کنار آن، ويژه‌برنامه «از آسمان» به تهيه‌کنندگي امير خورشيدي‌فرد، درخصوص جانبازان، شهدا، خانواده‌هاي جانبازان و شهدا و... نيز روي آنتن شبکه دو در اين هفته مي‌رود.
از ديگر برنامه‌هاي شبکه دو مي‌توان به مستند هفت قسمتي «حضور»، مستند گزارشي «نما دو»، برنامه «زنده باد زندگي» با حضور خانواده‌هاي رزمندگان، برنامه «براي تاريخ» با موضوع نمايش رشادت‌هاي جوانان يک محله در دوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد. ساير توليدات و برنامه‌هاي اين شبکه عبارت‌اند از: گفت‌و گو با فرزندان شهدا در برنامه‌هاي «دانه‌هاي انار»، حضور فرماندهان در برنامه «خوبي از خودتونه»، نمايش عکس و فيلم با موضوع دفاع مقدس در ويژه برنامه «شبکه ما»، «جنگ شبانه» در هفت قسمت با حضور ميهمانان در باغ موزه دفاع مقدس، برنامه «فرش قرمز» در ۱۳ قسمت با حضور يک بازيگر مطرح در منزل خانواده شهدا و...

شبکه سه: جشنواره مستند و فيلم‌هاي سينمايي
شبکه سه همواره ميزبان خوبي براي مستندها و فيلم‌هاي سينمايي است. در هفته دفاع مقدس مستندهاي «لبخند بزن رزمنده» به تهيه‌کنندگي سعيد کماني در هفت قسمت با حضور خانواده‌هاي شهداي غواص و همچنين بازيگراني که نقش‌هاي متفاوتي در مجموعه‌هاي دفاع مقدسي بازي کرده‌اند، «نبردهاي ماندگار» به تهيه‌کنندگي هادي مهران‌فر، «قصه‌هاي ماندگار» به تهيه‌کنندگي حسين بختياري، برنامه هفت قسمتي «برايت مي‌نويسم» به تهيه‌کنندگي ميرکيوان خليل‌پور و «سلام رزمنده» به تهيه‌کنندگي ناصر سجادي، از جمله آثار گروه معارف شبکه سه سيما براي هفته‌دفاع مقدس هستند. «چگونه مادرت را دست بسته در آغوش مي‌گيري» به تهيه‌کنندگي محمد حسين سعادتي درباره زندگي شهيد ميري از شهداي غواص، «خط ويژه» درهفت قسمت بازتاب‌دهنده احساسات هنرمندان درباره دفاع مقدس در کنار مستند چهار قسمتي «راه ستاره» به تهيه کنندگي ميرکيوان خليل پور که با حماسه آفرينان دفاع مقدس درباره وقايع جنگ صحبت مي‌کند از ديگر مستندهاي اين شبکه است. ضمن اينکه آثاري از جشنواره فيلم‌هاي سينمايي دفاع مقدس اين شبکه با فيلم‌هاي سينمايي «شيار ۱۴۳» (نرگس آبيار)، «ليلي با من است» (کمال تبريزي)، «معراجي‌ها» (مسعود ده‌نمکي)، «ضدگلوله» مصطفي کيايي روي آنتن اين شبکه مي‌رود.

شبکه چهار: صدام در قاب مستند
مجتبي شفيعي در شبکه چهار با مستند «جنگ پيدا، جنگ پنهان» سعي در به تصويرکشيدن اوضاع سياسي عراق، سازمان سيا، حزب بعث و چگونگي روي کار آمدن صدام و جنگ عليه ايران و... دارد. همچنين مستند «جنگ پيدا، جنگ پنهان» با نگاهي به زندگي صدام حسين در سيزده قسمت ۳۰ دقيقه‌اي، بخش‌هايي از دوران کودکي تا به قدرت رسيدن وي را به نمايش مي‌گذارد.
«سنگر تدارکات» در ۶ قسمت ۲۳ دقيقه اي با موضوع نقش مسئولان تدارکات در عمليات‌ها، مصاحبه با گروه تصويربرداران و عکاسان زمان جنگ در مستند «چهل شاهد»، مستند «سکوت خاک»، مستند «دا»، مستند «طلوع» و... از ديگر برنامه‌هاي شبکه چهار در هفته دفاع مقدس است.

شبکه آموزش: لبخند تهران به باران نور
سري جديد برنامه «سفيد» به تهيه‌کنندگي سعيد بشيري با موضوع دفاع مقدس به روي آنتن شبکه آموزش مي‌رود و در کنار آن برنامه‌هاي «لبخند تهران» به تهيه‌کنندگي امير قميشي و «باران نور» به تهيه‌کنندگي اميرحسين آذر با موضوع مشاعره دفاع مقدس از شبکه آموزش سيما پخش مي‌شود.
ديگر برنامه‌هاي اين شبکه به مناسبت هفته دفاع مقدس عبارت‌اند از: «مشق عشق» به مدت ۹۰ دقيقه با حضور خانوادهاي بسيجي، «مشاور» به مدت ۴۵ دقيقه، نمايش امداد در جبهه در «دکتر سلام»، «جبهه يادش بخير» در ۷ قسمت ۴۵ دقيقه‌اي، برنامه صبحگاهي «صبحي ديگر» در ۵ قسمت ۲۰ دقيقه اي، برنامه گزارشي «دوربين ۷» در ۱۰ قسمت ۷ دقيقه اي و مستند «نان و نمک» در ۱۰ قسمت ۷ دقيقه‌اي

شبکه نسيم: حاجي مشهدي جبهه رو
حضورنيروهاي مسلح در «هيجان در ساعت صفر» (مسابقه رزم‌آوران) در کنار برنامه‌هاي ترکيبي ۱۰ قسمتي «خاطرات سنگر» و «يادها» که به خاطره‌گويي رزمندگان مي‌پردازند به اين شبکه حال و هواي متفاوتي بخشيده است. ضمن اينکه برنامه ترکيبي «حاجي مشهدي جبه‌رو» (بچه محله امام رضا) در ۱۵ قسمت و برنامه «پشت خاک‌ريز» به تهيه‌کنندگي سبزعلي و اجراي اصغرزاده و رجبي، نگاهي شاد و جديد به مقوله دفاع مقدس خواهند کرد.

شبکه مستند: جنايت در سکوت و اسماعيل به روايت هاجر
«حصر آبادان» در قالب مجموعه «سيمرغ» قرار است تصاويري مستند و کم‌تر ديده شده از حصر آبادان را به نمايش بگذارد و مستند «۵۷۸ روز» به کارگرداني بابک بهداد، هفت قسمت از «روايت فتح» ويژه هفته‌دفاع مقدس در کنار مستندهاي ترميم شده آرشيو مرکزي سازمان صداوسيما از دست‌هاي پر اين شبکه حکايت مي‌کند. روايتي از آنچه بر خرمشهر گذشت اين بار از زاويه نگاه بانواني که در آنجا حضور داشته‌اند از زبان ثريا قاسمي را مي‌توان در «اسماعيل به روايت هاجر» به تهيه کنندگي ناهيد دل‌آگاه ديد. همچنين شبکه هيسپان تي وي مستند «دفاع مقدس» به تهيه‌کنندگي و کارگرداني کاظم مولايي را براي اين شبکه تدارک ديده که به‌نوعي روز شمار جنگ است و در آن با فرماندهان جنگ مصاحبه شده است.
مستندهاي «نبرد تامکت‌ها» به کارگرداني محمد شکيبانيا درهفت قسمت با موضوع عمليات‌هاي برون مرزي نيروي هوايي ارتش، «لالايي جنگ» به کارگرداني حبيب باوي ساجد، کارگردان خوزستاني درباره عشاير عرب‌زبان گرفتار در روزهاي اول جنگ، «جنايت در سکوت» به کارگرداني و تهيه‌کنندگي بهروز نوراني‌پور که سراغ قربانيان بمباران شيميايي مناطق مسکوني کردنشين در سردشت رفته و آثار مخرب و ضد انساني و تأسف بار جنگ را برچهره فرزندان آنان به نمايش مي‌گذارد، از ديگر آثار تدارک ديده شده براي اين ايام است.

شبکه قرآن سيما: شمع‌هاي روشن براي غواصان کربلا
بازسازي و نمايش عمليات کربلاي ۴ و ۵ و گفت‌وگو با برخي از غواصان اين عمليات‌ها عنوان مستند هفت قسمتي «غواص کربلا» به تهيه‌کنندگي مهري سرخيل و کارگرداني حسين بيات است که از اين شبکه پخش مي‌شود؛ اما جالب‌تر از آن، اولين مراسم جشن تولد شهداي شهرستان آران و بيدگل با حضور سيدجواد هاشمي در برنامه «شمع‌هاي روشن» به تهيه‌کنندگي مسعودرضا خالقي و اجراي محمدرحمان نظام‌اسلامي در سه قسمت است. پويانمايي «همسفران» هم خاطرات رزمندگان از جبهه و جنگ را به تصوير کشيده و «نغمه‌هاي فتح»، «ارمغان» و «پلاک» با محور شهداي روحاني و مداح و تاثيرگذاري قيام عاشورا در هشت سال دفاع مقدس در کنار مستندهاي «روضه رضوان»، «شب‌هاي عاشورايي» و «خلبان حجت‌الاسلام حسيني» در هفته دفاع مقدس به روي آنتن خواهد رفت.

شبکه سلامت: خاطرات ناتمام سپيدجامگان
خاطرات پزشکاني که در دوران جنگ تحميلي حضور داشته‌اند، در برنامه‌هاي ترکيبي «مادر، کودک، تندرستي» و «ضربان» به جذابيت آن‌ها کمک کرده است. در اين برنامه‌ها پزشکان و پيراپزشکان در کنار مباحث بيماري، درمان و پيشگيري، متناسب با موضوع برنامه، از آن دوران نيز براي مخاطبان صحبت کرده‌اند. در کنار آن‌ها مستندهاي «شکوه مهرباني» با موضوع جانبازاني که بعد از مجروحيت در عرصه‌هاي مختلف پزشکي افتخارآفريني کرده‌اند، «سپيد جامگان» اثري در تبيين ايثار در جامعه پزشکي در قالب روايت خاطرات دوران جنگ تحميلي و «خاطرات ناتمام» با محور خاطرات پزشکان، پرستاران و امدادگران در جنگ، تلاش کرده در اين هفته حضور پررنگي در عرصه دفاع مقدس داشته باشد.

شبکه افق: سردار اروند در اقليم سرخ
فيلم‌هاي سينمايي «روز سوم» به کارگرداني محمد حسين لطيفي، «فرزند خاک» به کارگرداني محمدعلي باشه آهنگر، «چ» به کارگرداني ابراهيم حاتمي کيا، «شيار ۱۴۳» به کارگرداني و نويسندگي نرگس آبيار، آثار سينمايي‌اي است که در اين هفته از شبکه افق پخش خواهند شد. همچنين سعي شده در گفت‌وگو با همسران شهداي دفاع مقدس و انقلاب در برنامه «نيمه پنهان ماه» گوشه‌اي از زندگي، خاطرات و تاريخ نانوشته جنگ براي مخاطبان روايت مي‌شود. مستندهاي «ننه قربون» و «نان جنگ» نيز حضور بانوان را در قرارگاه پشتيباني جنگ براي لباسشويي و تلاش نانوايان در اين دوران را براي تأمين نان جبهه‌ها به نمايش مي‌گذارد. در کنار آن، مستندهاي «شاهرخ» با نگاهي به زندگي شهيد شاهرخ ضرغام ملقب به حر انقلاب، «سردار اروند» زندگي يکي از شهداي غواص لشکر ۴۱ ثارالله کرمان با حضور سردار قاسم سليماني، «اقليم سرخ» با موضوع مناطق عملياتي راهيان نور استان خوزستان، «بدون مرز عشق» با موضوع مدافعان حرم حضرت زينب (س) نيز پخش خواهد شد. مستندهاي جام در آفسايد، تاريخ جنگ، نيمه خاموش، قاب‌هاي ماندگار و... از جمله مستندهاي ديگري هستند که در اين هفته به روي آنتن شبکه افق مي‌رود.

شبکه آي فيلم
شبکه آي فيلم هم هر روز ساعت ۱۹: ۳۰ مجموعه نمايشي «خاک سرخ» به کارگرداني ابراهيم حاتمي‌کيا را روي آنتن مي‌برد.

شبکه صبا
پخش داستاني کوتاه «نرده بان» به کارگرداني بابک عابدي؛
پخش تله فيلم کوتاه «چمران قلب ايثار» به کارگرداني وحيد نصيريان؛
پخش سريال «شجاعان» به کارگرداني عليرضا گلپايگاني؛
پخش سينمايي بلند «تپه عقاب‌ها» به کارگرداني صمد غلامزاده؛

شبکه جام جم
«شب شرقي» در ۴ قسمت ۷۵ دقيقه اي با موضوع دفاع مقدس با رويکرد علمي، اقتصادي، اجتماعي، خانواده؛
بررسي شعر و ادبيات و موسيقي دفاع مقدس در برنامه «گام هشتم» در ۷ قسمت ۹۰ دقيقه اي؛
بررسي دفاع مقدس در حوزه ادبيات، هنر؛ موسيقي، هنرهاي تجمسي، شعر و عکس در برنامه «ارغوان» در ۴ قسمت ۶۰ دقيقه اي

شبکه قرآن
برنامه صبحگاهي (زنده) «نفس صبح» در ۷ قسمت ۹۰ دقيقه اي؛
معارف قرآني در وصيت نامه شهدا در مستند «سبکبالان» در ۳ قسمت ۴ دقيقه اي؛
مستند «نامه‌هاي ارغواني» ميان برنامه اي با موضوع وصيت نامه شهدا در ۳ قسمت ۴ دقيقه اي؛
نقش و خدمات مقام معظم رهبري در جنگ تحميلي در مستند «حضور» در ۷ قسمت ۲۶ دقيقه اي؛
نقش و خدمات روحانيت در جنگ تحميلي در «عيار ۲۴» در ۷ قسمت ۵۰ دقيقه اي؛
بررسي ادبيات دفاع مقدس در برنامه «اشاره» در ۵ قسمت ۷ دقيقه اي؛
گفت و گو با جانبازان و خانواده شهدا در مستند «پلاک».

دست پر راديو در هفته دفاع مقدس
راديو اقتصاد با برنامه‌هاي «روز از نو» و «جزر و مد» ضمن معرفي افتخارات دفاع مقدس در حوزه اقتصاد به نقش نيروهاي انقلابي در بحران جنگ، مي‌پردازد.
راديوايران در «راه شب» کمک‌هاي پشت جبهه مردم و خاطرات آن‌ها را مرور مي‌کند و «سلام ايران» با بيان خاطراتي از دفاع مقدس از زبان خانواده‌هاي رزمندگان و شهدا به استقبال اين هفته رفته است.
راديو تهران نيز با «تهران در شب» ضمن معرفي آخرين کتاب‌هاي منتشر شده در حوزه دفاع مقدس، با نويسنده کتاب «آن بيست و سه نفر» گفت‌وگو مي‌کند. «همسايه سلام» نيز با فرماندهان و فرمانداران مختلف شهرستان‌ها دراين رابطه گپ زده است.
راديوجوان در اين هفته با «جوان ايراني سلام» مستندهاي گزارشي با موضوع دفاع مقدس و «اينجا شب نيست» با آيتم‌هاي ترکيبي و گزارشي درخصوص دفاع مقدس، معرفي آثار مکتوب و ... را روي آنتن مي‌فرستد.
راديو سلامت نيز با «به رنگ زندگي» به معرفي زنان فعال و اثرگذار مي‌پردازد و با «پشت پلک صبح» ارتباط مستقيم با شنوندگان خود دارد تا آن‌ها احساس خودشان در اين دوران را بيان کنند.
راديو فرهنگ با «خيابان فرهنگ» روزشمار دفاع مقدس را عرضه مي‌کند و «هفت کوچه» با موضوع رشادت و ايثار در فرهنگ مردم ايران زمين روي آنتن اين شبکه مي‌رود.
راديو قرآن با برنامه‌هاي «والشمس» به نقش نظام سلطه در جنگ تحميلي و راه‌هاي حفظ و انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل آينده مي‌پردازد و با برنامه «مجال عروج» ياد و خاطره شهدا و ايثارگران را گرامي مي‌دارد.
راديو گفت و گو نيز با برنامه «گفت‌وگوي علمي» به ظرفيت دفاع مقدس در طراحي و تحقق الگوي ايراني اسلامي توجه مي‌کند و با «گفت‌وگوي اجتماعي» مفاهيم دفاع مقدس در اوضاع کنوني، ساز و کارهاي مشارکت اجتماعي در پيشرفت کشور و گروه‌هاي جهادي را بررسي مي‌کند.
راديو ورزش در اين هفته با «صبح و ورزش» ضمن انعکاس برنامه‌ها و مسابقات ورزشي در اين هفته با «پنجره‌اي رو به شب» خاطرات جانبازان ورزشکار از جنگ را بررسي مي‌کند.
در راديو صبا برنامه «طنز دفاع مقدس» اتفاقات جالب در جبهه‌ها و خاطرات طنزآميز رزمندگان را روايت مي‌کند و در راديو نمايش، دو نمايش «هم‌نوايي خاک و باروت» و «محرابي ديگر» با رويکرد دفاع مقدس اجرا مي‌شود.
راديو پيام نيز در بخش‌هاي سحرگاهي، صبحگاهي، نيمروزي، عصرگاهي، شامگاهي و شبانگاهي با گراميداشت ياد و خاطره شهدا، به ارزش و اهميت دفاع مقدس و دستاوردهاي معنوي دفاع مقدس مثل فداکاري و ايثار خواهد پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن